ZARZĄDZENIE NR 115/05
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 18 lutego 2005 roku

  

zmieniające regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Myszyńcu

Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o  samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam co następuje:

 

§ 1

W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 12/03 z dnia 21 marca 2001roku w sprawie ustalenia Regulaminu Urzędu Miejskiego wprowadza się następujące zmiany:

1)  w §5 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2/ referat planowania i finansów

- Skarbnik Gminy- kierownik referatu FS

- zastępca Skarbnika FZ

- stanowisko ds. księgowości podatkowej FP

- stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat FW

- stanowisko ds. płac FU

- stanowisko ds. obsługi kasowej FK”

 

2) w § 5 skreśla się pkt 14

 

3) § 11 otrzymuje brzmienie:

  „ do zakresu działania stanowiska do spraw księgowości podatkowej należy:

1/ prowadzenie księgowości podatku rolnego, leśnego, podatków i opłat lokalnych

2/ podejmowanie działań zmierzających do wyegzekwowania zaległych podatków i opłat

3/ ustalanie należnego sołtysom wynagrodzenia za inkaso podatków i opłat

 

4) Po § 11 dodaje się § 11a w następującym brzmieniu:

   „ Do zakresu stanowisko ds. płac należy:

1/naliczanie wynagrodzeń pracowników urzędu,

2/naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w porozumieniu z Powiatowym    

   Urzędem Pracy,

3/rozliczanie podatku dochodowego,

4/rozliczanie składek na ubezpieczenie

5/przygotowanie dokumentów księgowych do wypłaty przez sprawdzenie ich pod względem 

  formalnym i rachunkowym”

 

5) w § 24a wyraz „stanowisk” zastępuje się wyrazem „stanowiska”

 

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

 

Burmistrz Myszyńca
mgr inż. Bogdan Glinka