ZARZĄDZENIE NR 115/05
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 18 lutego 2005 roku
zmieniające regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Myszyńcu
Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam co następuje:
§ 1
W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 12/03 z dnia 21 marca 2001roku w sprawie ustalenia Regulaminu Urzędu Miejskiego wprowadza się następujące zmiany:
1) w §5 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2/ referat planowania i finansów
- Skarbnik Gminy- kierownik referatu FS
- zastępca Skarbnika FZ
- stanowisko ds. księgowości podatkowej FP
- stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat FW
- stanowisko ds. płac FU
- stanowisko ds. obsługi kasowej FK”
2) w § 5 skreśla się pkt 14
3) § 11 otrzymuje brzmienie:
„ do zakresu działania stanowiska do spraw księgowości podatkowej należy:
1/ prowadzenie księgowości podatku rolnego, leśnego, podatków i opłat lokalnych
2/ podejmowanie działań zmierzających do wyegzekwowania zaległych podatków i opłat
3/ ustalanie należnego sołtysom wynagrodzenia za inkaso podatków i opłat
4) Po § 11 dodaje się § 11a w następującym brzmieniu:
„ Do zakresu stanowisko ds. płac należy:
1/naliczanie wynagrodzeń pracowników urzędu,
2/naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w porozumieniu z Powiatowym
Urzędem Pracy,
3/rozliczanie podatku dochodowego,
4/rozliczanie składek na ubezpieczenie
5/przygotowanie dokumentów księgowych do wypłaty przez sprawdzenie ich pod względem
formalnym i rachunkowym”
5) w § 24a wyraz „stanowisk” zastępuje się wyrazem „stanowiska”
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Myszyńca
mgr inż. Bogdan Glinka