Zarządzenie nr 81/04
Burmistrza Myszyńca
z dnia 16 września 2004r

w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji 

§ 1.

W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa wodociągu z przyłączami w miejscowości Wolkowe II – gmina Myszyniec” powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:

Przewodniczący komisji: Daniel Walijewski – referent ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

Członkowie komisji:

ze strony wykonawcy robót:

1. Henryk Białczak – z-ca Dyrektora firmy „SANPROD” Spółka z o. o., ul. Zawadzkiego 8, 07-400 Ostrołęka 

 

ze strony inwestora:

1. Daniel Walijewski -  referent ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

2. Sławomir Kamiński – sekretarz gminy Myszyniec

ze strony użytkownika:

1. Sławomir Ceberek – kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

oraz

1. Stanisław Zera – inspektor nadzoru inwestorskiego

2. Henryk Białczak - kierownik budowy generalnego wykonawcy

3. Barbara Rutka – powiatowy inspektor sanitarny

4. Adam Łępicki - powiatowy inspektor sanitarny

5. Józef Dąbrowski – sołtys wsi Wolkowe II

6. Mariusz Olender – nadzór geodezyjny

 

§ 2.

Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:

-         zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,

-         dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,

-         sporządzenia protokołu odbioru robót.

 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

BURMISTRZ

mgr inż. Bogdan Glinka