Zarządzenie nr 81/04
Burmistrza Myszyńca
z dnia 16 września 2004r
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji
§ 1.
W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa wodociągu z przyłączami w miejscowości Wolkowe II – gmina Myszyniec” powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:
Przewodniczący komisji: Daniel Walijewski – referent ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
Członkowie komisji:
ze strony wykonawcy robót:
1. Henryk Białczak – z-ca Dyrektora firmy „SANPROD” Spółka z o. o., ul. Zawadzkiego 8, 07-400 Ostrołęka
ze strony inwestora:
1. Daniel Walijewski - referent ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
2. Sławomir Kamiński – sekretarz gminy Myszyniec
ze strony użytkownika:
1. Sławomir Ceberek – kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
oraz
1. Stanisław Zera – inspektor nadzoru inwestorskiego
2. Henryk Białczak - kierownik budowy generalnego wykonawcy
3. Barbara Rutka – powiatowy inspektor sanitarny
4. Adam Łępicki - powiatowy inspektor sanitarny
5. Józef Dąbrowski – sołtys wsi Wolkowe II
6. Mariusz Olender – nadzór geodezyjny
§ 2.
Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:
- zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,
- dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,
- sporządzenia protokołu odbioru robót.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
BURMISTRZ
mgr inż. Bogdan Glinka