ZARZĄDZENIE Nr 52/04

 z dnia 09 marca 2004 roku

BURMISTRZA MYSZYŃCA

 

 

w sprawie powalania komisji przetargowej do oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargach na przebudowę dróg gminnych:

 

-         w miejsc. Myszyniec Stary w km 0+000 - 2+625

-         Zdunek - Wydmusy w km 0+000 - 3+016

-         Myszyniec - Leśny w km 0+000 - 0+621

(wartość zamówienia - poniżej 300 000 EURO - procedura uproszczona)

 

1.    Powołuję komisję przetargową w składzie:

1.    Sławomir Kamiński      - przewodniczący komisji (bez prawa głosu)

2.    Teresa Klimek            -  sekretarz komisji (bez prawa głosu)

3.    Alina Pliszka              - głosujący członek komisji

4.    Zdzisław Bachmura     - głosujący członek komisji

5.    Mariola Banach          - głosujący członek komisji

 

2.    Do zadań komisji należy:

-        zapoznanie się z dokumentacją przetargową na w/w zadania,

-        ustalenie trybu pracy komisji,

-        uczestnictwo komisji w posiedzeniach,

-        publiczne otwarcie ofert,

-        sporządzenie dokumentacji przetargowej (protokół wraz z załącznikami) z oceny ofert i sesji otwarcia,

-        wybór najkorzystniejszej oferty i zalecenie zawarcia umowy lub unieważnienia przetargu.

 

Oceny oraz wyboru ofert najkorzystniejszych na w/w zadania należy dokonać zgodnie z "instrukcją w sprawie udzielania zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty w ramach współpracy wspólnotowej z krajami trzecimi", przyjętą przez Komisję Europejską w dniu 10.11.1999r oraz opracowanym na jej podstawie podręcznikiem procedur zawierania umów na wykonanie robót. Obowiązki dla poszczególnych członków komisji określają odrębne instrukcje dla: przewodniczącego komisji przetargowej, sekretarza oraz głosujących członków komisji przetargowej.

 

3.    Termin zakończenia całej procedury oceny ofert wyznaczam do dnia 30 marca 2004r.

 

4.    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.