Zarządzenie Nr 219/14 - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej
ZARZĄDZENIE NR 219/14
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 14 sierpnia 2014 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 330 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ustalam termin przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Publicznej Szkole Podstawowej w Olszynach na dzień 26 sierpnia 2014 r.
§ 2.
Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:
Przewodniczący komisji: Cymek Hanna
Członek: Golon Jadwiga
Członek: Bałdyga Halina
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krystian Kalinowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krystian Kalinowski |
Data wprowadzenia: | 2014-12-30 14:50:43 |
Opublikował: | Krystian Kalinowski |
Data publikacji: | 2014-12-30 14:52:27 |
Ostatnia zmiana: | 2014-12-30 14:52:35 |
Ilość wyświetleń: | 872 |