Zarządzenie Nr 169/13 - w sprawie szczegółowych warunków jakie powinno spełniać rozliczenie związane z zakupem artykułów szkolnych w ramach pomocy rzeczowej
ZARZĄDZENIE NR 169/13
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 12 listopada 2013 roku
w sprawie szczegółowych warunków jakie powinno spełniać rozliczenie związane z zakupem artykułów szkolnych w ramach pomocy rzeczowej
Na podstawie § 16 ust. 3 regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Myszyniec stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXVII/179/05 Rady Miejskiej w Myszyńcu w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Myszyniec (Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego Nr 91, poz. 2469) zarządza się co następuje:
§ 1
Warunkiem refundacji kosztów związanych z zakupem artykułów szkolnych w ramach pomocy rzeczowej, zwanej dalej refundacją jest dokonanie zakupu artykułów służących celom edukacyjnym.
§ 2
- Podstawą refundacji jest dowód zakupu wystawiony na wnioskodawcę.
- Dowód zakupu, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony zgodnie z obowiązującym prawem.
§ 3
Zakupu artykułów szkolnych można dokonywać od 1 lipca w roku, w którym składany jest wniosek o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji stypendialnej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krystian Kalinowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krystian Kalinowski |
Data wprowadzenia: | 2014-10-30 12:52:02 |
Opublikował: | Krystian Kalinowski |
Data publikacji: | 2014-10-30 12:52:33 |
Ostatnia zmiana: | 2014-10-30 12:52:36 |
Ilość wyświetleń: | 916 |