ZARZĄDZENIE NR 169/13
BURMISTRZA MYSZYŃCA

z dnia 12 listopada 2013 roku

w sprawie szczegółowych warunków jakie powinno spełniać rozliczenie związane z zakupem artykułów szkolnych w ramach pomocy rzeczowej

 

Na podstawie § 16 ust. 3 regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Myszyniec stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXVII/179/05 Rady Miejskiej w Myszyńcu w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Myszyniec (Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego Nr 91, poz. 2469) zarządza się co następuje:

§ 1

Warunkiem refundacji kosztów związanych z zakupem artykułów szkolnych w ramach pomocy rzeczowej, zwanej dalej refundacją jest dokonanie zakupu artykułów służących celom edukacyjnym.

§ 2

  1. Podstawą refundacji jest dowód zakupu wystawiony na wnioskodawcę.
  2. Dowód zakupu, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony zgodnie z obowiązującym prawem.

§ 3

Zakupu artykułów szkolnych można dokonywać od 1 lipca w roku, w którym składany jest wniosek o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym.

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji stypendialnej.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.


 

 

Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka