Zarządzenie Nr 53/11 - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku
Zarządzenie Nr 53/11
Burmistrz Myszyńca
z dnia 17 października 2011 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku
Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości ( Dz.U.z 2009r. Nr 152,poz.1223 z późn. zm.) zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątku na dzień 31.12.2011r.
§ 1
Spisem z natury należy objąć następujące obiekty i pomieszczenia :
- Urząd Miejski w Myszyńcu, OSP Krysiaki, OSP Myszyniec, OSP Wydmusy,
OSP Wykrot, OSP Wolkowe, OSP Zdunek, inwestycje, inne wynikające z ewidencji księgowej lub będące w posiadaniu Gminy.
2. Rodzaj inwentaryzacji ( okresowa, zdawczo-odbiorcza )- pełna, okresowa
- Rodzaj inwentaryzowanych składników majątkowych :
- weksle, gwarancje- polisy itp. papiery
- inwestycje
- materiały objęte ewidencją wartościowo-ilościową i ilościowa
- wartości niematerialne i prawne
- środki pieniężne na rachunkach bankowych
- rozrachunki
- środki trwałe
- pozostałe środki trwałe
- obce składniki majątku
Szczegółowy wykaz inwentaryzowanych składników majątkowych wg miejsc i osób odpowiedzialnych w załączniku.
- Osoba/y materialnie odpowiedzialna/e
- poszczególni pracownicy
- Termin rozpoczęcia spisu z natury 27.10.2011 r.
- Do przeprowadzenia spisu z natury wymienionych składników majątkowych powołuję komisję w składzie :
1) Kamiński Sławomir....................................................... przewodniczący
2) Golan Malwina ……………………………… z-ca przewodniczącego
3) Klimek Teresa...................................................... ……………..członek
4) Warych Michał........................................................................... członek
5) Banach Mariola.......................................................................... członek
6) Bachmura Zdzisław.................................................................... członek
7) Turek Maria............................................................................... członek
8)Kobus Dariusz ............................................................................ członek
9) Gruszewska Mirosława .............................................................. członek
10) Kabacik Leszek......................................................................... członek
11) Wojciechowska Marta.............................................................. członek
12) Śniadach Alina.......................................................................... członek
13)Bałdyga Joanna ………………………………………………. członek
14)Pawłowska Krystyna ……………………….…………………..członek
15)Brakoniecka Katarzyna ………………………………………. członek
16)Ślubecka Anna ……………………………………..………… członek
Spisu dokonują zespoły spisowe składające się, co najmniej z dwóch członków komisji – wyznaczonych przez przewodniczącego komisji.
Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala się w drodze uzgodnienia sald - pracownik prowadzący księgowość jednostki Urzędu Miejskiego.
Inwentaryzację wartości niematerialnych i prawnych, rozrachunków
z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.
§ 2
Osoby powołane na członka komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
§ 3
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2011 r.
§4
Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacyjnych ustalam na dzień 15 stycznia 2012 r.
§5
Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2012-07-23 09:11:13 |
Opublikował: | Dariusz Kobus |
Data publikacji: | 2012-07-23 09:14:13 |
Ostatnia zmiana: | 2012-07-23 09:14:27 |
Ilość wyświetleń: | 1377 |