ZARZĄDZENIE NR 52/11

BURMISTRZA MYSZYŃCA

z dnia 12 października 2011 roku

 

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Myszyńcu

 

Na podstawie art. 39 ust 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /Dz. U. Nr 223, poz. 1465/ zarządzam się, co następuje:

 

§ 1

W regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Myszyńcu stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 159/09 z dnia 30 czerwca 2009 roku w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Myszyńcu wprowadza się następujące zmiany:

1/ zmienia się w § 3 ust.1, który otrzymuje brzmienie:

„§ 3 1. Określa się szczegółowe wymagania kwalifikacyjne pracowników zgodnie z poniższą tabelą

stanowisko

wykształcenie oraz umiejętności zawodowe

staż pracy

informatyk

wyższe z zakresu informatyki

3

podinspektor

wyższe lub średnie odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku

2

 

2/ zmienia się § 5, który otrzymuje brzmienie:

„§ 5 Ustala się maksymalne stawki wynagrodzenia pracowników:

 

MAKSYMALNE STAWKI WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO                         

Stanowisko  

Kategoria

Kwota w złotych

Sekretarz gminy

XVII

4800

Zastępca skarbnika gminy

XV

3780

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

XVI

3990

Zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

XIII

3840

Kierownik Referatu

XIII

3840

Inspektor

XII

3300

Podinspektor

X

3080

Samodzielny referent

IX

2970

Referent

IX

2970

Młodszy referent

VIII

2860

Informatyk

X

3080

Pracownik II stopnia wykonujący zadania
w  ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

X

2755

XII

2850

Pracownik I stopnia wykonujący zadania
w  ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

VIII

2470

IX

2565

X

2660

Konserwator

VIII

1920

Robotnik gospodarczy

V

1620

Woźny

IV

1440

Sprzątaczka

III

1416

Goniec

II

1392

 

 § 2

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.10.2011r.