Zarządzenie nr 139/05
Burmistrza Myszyńca
z dnia 18 lipca 2005r.

 w sprawie powołania komisji przetargowej


 Na podstawie art. 19 – 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19  poz. 177 z dnia 09 lutego 2004r. z późniejszymi zmianami) oraz  Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej

zarządzam,  co następuje:

 § 1.

 Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Remont parkingów przy ulicy Plac Wolności w Myszyńcu (przy Domu Handlowym i przy budynku Urzędu Miejskiego)” w następującym składzie:

 
1.                  Sławomir Kamiński – Przewodniczący

2.                  Teresa Klimek – Sekretarz

3.                  Daniel Walijewski  - Członek

 

 § 2.

 

Komisja rozpocznie prace z dniem 20 lipca 2005r.

 

 § 3.

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.