Zarządzenie nr 129/05
Burmistrza Myszyńca
z dnia 28 kwietnia 2005 roku

 
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji


§ 1.

W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi o maksymalnej przepustowości Qdmax=400m3/d w Myszyńcu”powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:

 Przewodniczący komisji: Daniel Walijewski – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i  ochrony środowiska Urzędu Miejskiego w Myszyńcu

 Członkowie komisji:

 ze strony wykonawcy robót:

  1. Tadeusz Orzoł – Dyrektor Zarządu „EKOMELBUD” S.A. w Mrągowie, 11-700     Mrągowo, ul. Lubelska 42
  2. Janusz Prygiel – Z-ca Dyrektora
  3. Andrzej Kosecki – kierownik budowy
  4. Edward Węgrzynowicz – kierownik robót elektrycznych

 

ze strony inwestora:

1. Daniel Walijewski – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska         

                                      Urzędu Miejskiego w Myszyńcu

2. Sławomir Kamiński – sekretarz Gminy Myszyniec

 

ze strony użytkownika:

  1. Sławomir Ceberek – kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
  2. Henryk Samsel – pracownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

 

oraz

1.      Janusz Kamiński – Z-ca Dyrektora Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji

2.      Janina Nakielska – inspektor nadzoru inwestorskiego

3.      Jan Chełmiński – inspektor nadzoru inwestorskiego

4.      Roman Terlik – inspektor nadzoru inwestorskiego

5.      Stanisław Uściłko – nadzór autorski - projektant


§ 2.

Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:

-         zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,

-         dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,

-         sporządzenia protokołu odbioru robót.

 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.