z dnia 28 kwietnia 2005 roku
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji
§ 1.
W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi o maksymalnej przepustowości Qdmax=400m3/d w Myszyńcu”powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:
Przewodniczący komisji: Daniel Walijewski – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska Urzędu Miejskiego w Myszyńcu
Członkowie komisji:
ze strony wykonawcy robót:
- Tadeusz Orzoł – Dyrektor Zarządu „EKOMELBUD” S.A. w Mrągowie, 11-700 Mrągowo, ul. Lubelska 42
- Janusz Prygiel – Z-ca Dyrektora
- Andrzej Kosecki – kierownik budowy
- Edward Węgrzynowicz – kierownik robót elektrycznych
ze strony inwestora:
1. Daniel Walijewski – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
Urzędu Miejskiego w Myszyńcu
2. Sławomir Kamiński – sekretarz Gminy Myszyniec
ze strony użytkownika:
- Sławomir Ceberek – kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
- Henryk Samsel – pracownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
oraz
1. Janusz Kamiński – Z-ca Dyrektora Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji
2. Janina Nakielska – inspektor nadzoru inwestorskiego
3. Jan Chełmiński – inspektor nadzoru inwestorskiego
4. Roman Terlik – inspektor nadzoru inwestorskiego
5. Stanisław Uściłko – nadzór autorski - projektant
§ 2.
Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:
- zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,
- dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,
- sporządzenia protokołu odbioru robót.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.