ZARZĄDZENIE Nr 190/05
BURMISTRZA MYSZYŃCA

z dnia 7 grudnia 2005 r.

 

w sprawie wprowadzenia procedury aktualizacji informacji w systemie oznakowania wewnętrznego Urzędu Miejskiego w Myszyńcu oraz konserwacji oznakowania

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  ( Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

W celu ułatwienia interesantom poruszanie się po Urzędzie Miejskim w Myszyńcu tworzy się system oznakowania wewnętrznego urzędu, na który składa się:

 

1. tablica informacyjna zawierająca nazwy poszczególnych stanowisk pracy i numerów pokojów, oraz oznaczenie piętra,

2. oznakowanie pokoi poprzez umieszczenie przy drzwiach tabliczek informacyjnych informujących o  pracownikach pracujących w danym pokoju (imię i nazwisko), nazwie stanowiska i zakresie załatwianych spraw,

3. tablica ogłoszeń wraz z rejestrem dokumentującym zamieszczane na niej komunikaty,

4. podwieszane tablice informacyjne,

5. identyfikatory dla pracowników zawierające imię i nazwisko pracownika oraz nazwę stanowiska.

 

§ 2

 

1.Za aktualizację informacji poszczególnych elementów systemu oznakowania wewnętrznego odpowiadają:

 


1. za tablicę informacyjną zawierającą nazwy komórek organizacyjnych, nazwy poszczególnych stanowisk pracy i numerów pokojów, w których są zlokalizowane oraz oznaczenie piętra – pracownik ds. kancelaryjno – technicznych,
2. za identyfikatory pracowników zawierające imię i nazwisko pracownika oraz nazwę stanowiska lub stanowiska lub referatu, w którym pracują –  informatyk urzędu,
3. za oznakowanie pokoi poprzez umieszczenie przy drzwiach informacji o: nazwie stanowiska, informacji o pracownikach pracujących w danym pokoju (imię                     i nazwisko) oraz zakresie załatwianych spraw – pracownik ds. kancelaryjno – technicznych,
4. zobowiązuje się wszystkich pracowników urzędu korzystających z tablic  
ogłoszeniowych do umieszczania na wywieszanych informacjach adnotacji o  terminach wywieszenia informacji,

 

2. Informacje dotyczące zmian kadrowych mających wpływ na aktualizację elementów określonych w pkt. 1,3 przekazuje pracownikowi ds. kancelaryjno – technicznych pracownik ds. kadr, niezwłocznie po zaistnieniu zmian.

 

3. Informacje dotyczące zmian kadrowych mających wpływ na aktualizację elementów określonych w pkt. 2 przekazuje informatykowi urzędu  pracownik ds. kadr, niezwłocznie po zaistnieniu zmian.

 

4. Odpowiedzialni pracownicy dokonują zmian niezwłocznie, nie później jednak niż w   terminie 7 dni.

 

§ 3

 

1.Za konserwację i utrzymanie w czystości tablicy informacyjnej głównej, tablic ogłoszeniowych, tablic podwieszanych i tabliczek przy drzwiach odpowiedzialni są właściwi pracownicy obsługi urzędu.

2. Za utrzymanie w czystości identyfikatora odpowiedzialny jest każdy pracownik.

 

§ 4

 

Działania koordynujące właściwy przepływ informacji umożliwiające aktualizację oraz działania kontrolne i oceniające aktualizację informacji wykonuje raz na kwartał - sekretarz gminy.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.