Zarządzenie Nr 138/05 (w sprawie powołania komisji przetargowej)
Zarządzenie nr 138/05
Burmistrza Myszyńca
z dnia 07 lipca 2005r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 – 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 09 lutego 2004r. z późniejszymi zmianami) oraz Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej
Zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Remont chodnika zlokalizowanego w ciągu ulicy Plac Wolności w msc. Myszyniec” w następującym składzie:
1. Teresa Klimek - Przewodnicząca
2. Daniel Walijewski – Sekretarz
3. Mariola Banach - Członek
§ 2.
Komisja rozpocznie prace z dniem 08 lipca 2005r.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2005-09-05 14:05:53 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2006-06-05 10:17:30 |
Ilość wyświetleń: | 1462 |