PROTOKÓŁ nr 48/24 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Myszyńcu
Kontrolę przeprowadzono w dniu 19 stycznia w godz. 15.00-16.30 i w dniu 24 stycznia 2024 r. w godz. 13.00-15.30.
Lista obecności stanowi załącznik nr 1.
- Sprawozdanie z pracy komisji za 2023 rok.
- Opóźnienia z uruchomieniem funkcjonowania Centrum Usług Medycznych.
Zawiadomienie stanowi załącznik nr 2.
Punkt 1.
Komisja opracowała sprawozdanie z pracy komisji za 2023 rok, stanowi ono załącznik nr 2 do protokołu.
Punkt 2.
Komisja przeprowadziła kontrolę pn. opóźnienia z uruchomieniem funkcjonowania Centrum Usług Medycznych.
Nazwa i adres kontrolowanego podmiotu:
Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec
Kierownik kontrolowanego podmiotu: Burmistrz Myszyńca – Elżbieta Abramczyk
KOMISJA REWIZYJNA w składzie:
Teresa Łachacz – przewodnicząca komisji, Monika Jędrzejczyk – członek komisji,
Lucyna Zalewska – członek komisji, Robert Rydel– członek komisji.
Komisja ustaliła, że:
Umowa na budowę Centrum Usług Medycznych została podpisana w dniu 5 kwietnia 2022 r.
z Zakładem Remontowo Budowlanym Andrzej Grylak z siedzibą w Ząbkach. Całkowity koszt budowy tej inwestycji wyniósł 4.536.004,15 zł. brutto. W ramach zadania wybudowano budynek z 3 lokalami wraz z zagospodarowaniem terenu. Końcowy odbiór robót nastąpił w dniu 28.02.2023 r. Dojazd do Centrum Usług Medycznych zapewniony jest od ulicy Most Kopański i ulicy Modrzewiowej. W trakcie budowy jest ulica Kasztanowa, przy której położone jest bezpośrednio Centrum (w przyszłości po przebudowie drogi wojewódzkiej zapewniony będzie jeszcze dojazd bezpośrednio z tej drogi). Termin realizacji budowy ulicy Kasztanowej zgodnie z umową: 27.01.2024 r. W związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi wykonawca firma AR-MEL Sp. z o.o. złożył pismo do Urzędu Gminy o przedłużenie terminu do dnia 08.04.2024 r.
Od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Gmina poniosła koszty zużycia gazu w kwocie 32.679,87 zł.,
z czego Wykonawca został obciążony kwotą 20.724,27 zł. (na podstawie refaktury kosztów).
Od 1 maja 2023 r. do 31.12 2023 r. koszt w zakresie energii elektrycznej wyniósł 30.054,08 zł.
W okresie tym zmniejszono przydział mocy z 150 kW (pierwotnie zakładany dla całej inwestycji (3POZ, Rehabilitacja i Lekarze specjaliści) do 39 kW.
W dniu 19.12.2023 r. została podpisana umowa dzierżawy na lokal 16C, w lokalu prowadzona będzie działalność stomatologiczna. W dniu 25.01.2024 r. zostały zawarte umowy na lokal 16A i 16B z podmiotami leczniczymi świadczącymi podstawową opiekę medyczną (POZ).
Wnioski:
Komisja ustaliła, że opóźnienie w funkcjonowaniu Centrum Usług Medycznych spowodowane było brakiem umów dzierżawy tych obiektów pomiędzy Urzędem Gminy a lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej. Już na etapie budowy należało prowadzić rozmowy dotyczące warunków umów dzierżawy. Po oddaniu budynków do użytku była możliwość prowadzenia działalności medycznej przy istniejących drogach dojazdowych od ulicy Most Kopański i Modrzewiowej.
Na tym protokół zakończono i podpisano:
Podpisy członków Komisji Rewizyjnej:
1. Teresa Łachacz – przewodnicząca komisji: …………………………………
2. Monika Jędrzejczyk – członek komisji: ……………………………………..
3. Lucyna Zalewska– członek komisji: ………………………………………..
4. Robert Rydel– członek komisji: ……………………………………………
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2024-03-14 13:55:49 |
Opublikował: | Dariusz Kobus |
Data publikacji: | 2024-03-14 13:57:40 |
Ostatnia zmiana: | 2024-03-14 13:57:53 |
Ilość wyświetleń: | 183 |