Na podstawie art. 6 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 7 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 485, z 2023 r. poz. 28, poz. 1688) Burmistrz Myszyńca zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

Konsultacje społeczne mają na celu zapewnienie udziału interesariuszy w przygotowaniu dokumentów dotyczących procesu rewitalizacji, wymianę wiedzy i informacji oraz poznanie opinii w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

W konsultacjach społecznych mogą wziąć udział wszyscy interesariusze, m.in.: mieszkańcy, właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości i podmioty zarządzające nieruchomościami znajdującymi się na terenie gminy, w tym spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność gospodarczą, podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność społeczną, w tym organizacje pozarządowe i grupy nieformalne, jednostki samorządu terytorialnego oraz ich jednostki organizacyjne, organy administracji publicznej oraz inne podmioty, realizujące na obszarze rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa, inne podmioty.

Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od 20.12.2023 r. do 24.01.2024 r.

Konsultacje przeprowadza się w następujących formach:

1)      Zbieranie uwag w postaci elektronicznej za pomocą formularza uwag dostępnego do pobrania na stronie gminy oraz poprzez przesłanie za pomocą:

  • a)      poczty elektronicznej na adres e-mail: urzad@myszyniec.pl
  • b)      skrytki ePUAP na adres: /UMMyszyniec/SkrytkaESP.

2)      Zbieranie uwag w postaci papierowej

  • a)      za pomocą formularza zamieszczonego do pobrania oraz wydrukowania ze strony www.myszyniec.pl;  oraz https://myszyniec.nowoczesnagmina.pl/
  • b)      formularza w formie papierowej udostępnionego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu,   Pl. Wolności 60, 07-430 Myszyniec, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

Wypełniony formularz  w formie papierowej można złożyć:

  1. Osobiście w godz. pracy urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu,   Pl. Wolności 60, 07-430, Myszyniec, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).
  2. Za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski w Myszyńcu,   Pl. Wolności 60, 07-430 Myszyniec
  3. Zbieranie uwag ustnych w dniach od 20.12.2023 do 24.01.2024 r;  w godz. pracy urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu,   Pl. Wolności 60 07-430, Myszyniec, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).
  4. Spotkanie konsultacyjne, które odbędzie się w dniu 28.12.2023 r. w godz. 10.00 – 12.00 w siedzibie Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej im Ks. Władysława Skierkowskiego w Myszyńcu,   Pl. Wolności 58, 07-430 Myszyniec.

Materiały podlegające konsultacjom:

  1. Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Myszyńcu w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
  2. Załącznik do uchwały - Regulamin określający zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji.

 

Burmistrz Myszyńca

Elżbieta Abramczyk