Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
W Urzędzie Miejskim w Myszyńcu został powołany Zespół ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno- komunikacyjnej oraz wyznaczony Koordynator ds. dostępności w składzie:
- Anna Ślubecka – inspektor ds. kancelaryjno- technicznych – Koordynator ds. dostępności – (Przewodnicząca Zespołu)
- Dariusz Kobus – Informatyk – (Członek Zespołu)
- Daniel Walijewski – Sekretarz Gminy – (Członek Zespołu)
- Edyta Chmielewska – Drężek – Kierownik Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej – (Członek Zespołu)
Dane kontaktowe:
Urząd Miejski w Myszyńcu
Plac Wolności 60
07-430 Myszyniec
e-mail: pom@myszyniec.pl
Tel. 29 7721141 wew. 32 (Anna Ślubecka – inspektor ds. kancelaryjno – technicznych)
Punkt Obsługi Mieszkańców – hol budynku na parterze
Do zadań zespołu ds. dostępności należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Myszyńcu,
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w artykule 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Myszyńcu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4) sporządzanie raportów o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
5) przedstawienie Burmistrzowi Myszyńca bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2020-12-21 15:15:31 |
Opublikował: | Dariusz Kobus |
Data publikacji: | 2020-12-21 15:31:45 |
Ostatnia zmiana: | 2021-03-31 16:04:37 |
Ilość wyświetleń: | 854 |