Zarządzenie nr 113/20

Burmistrza Myszyńca

z dnia 31 stycznia 2020 r.

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Myszyniec

 

 

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 506, z późn. zm.) oraz § 8 ust 2 rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów
oraz rokowań na zbycie nieruchomości (
j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1490) zarządza się,
co następuje:

 

§ 1.

 

1.        Powołuje się komisję przetargową do przeprowadzenia przetargu na dzierżawę nieruchomości położonej w m. Myszyniec, oznaczonej numerem ewidencyjnym 805/34, stanowiącej własność Gminy Myszyniec w składzie:

 

1)      Stanisław Ścibek – Przewodniczący Komisji,

2)      Leszek Kabacik – Członek Komisji,

3)      Ewelina Matyszczak – Członek Komisji.

 

2.        Komisja przetargowa zobowiązana jest do przeprowadzania przetargu na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Myszyniec w sposób zgodny
z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (
j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1490).

 

§ 2.

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji przetargowej.

 

§ 3.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

Burmistrz Myszyńca

 

Elżbieta Abramczyk