ZARZĄDZENIE NR 66/15
BURMISTRZA MYSZYŃCA

z dnia 14 października 2015 r.


w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji



§ 1.

Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych w:
1. Urzędzie Miejskim w Myszyńcu ,
2. OSP w Krysiakach,
3. OSP w Myszyńcu,
4. OSP w Wykrocie,
5. OSP w Wydmusach,
6. OSP w Wolkowych,
7. OSP w Zdunku,
8. inne wynikające z ewidencji księgowej lub będące w posiadaniu Gminy przez komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:


1. Pawłowska Krystyna....... – przewodniczący
2. Ropiak Monika............... – członek
3. Golon Justyna.................. – członek w terminie od dnia 19.10.2015 r. do dnia 15.01.2016 r. wg harmonogramu inwentaryzacji, stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.


§ 2.

Powołuje się 9 zespołów spisowych:
1. Młynarska Joanna, Kabacik Leszek
2. Kaczkowska Anna, Bachmura Zdzisław,
3. Szubzda Sylwia, Warych Michał,
4. Żarnoch Malwina, Banach Mariola,
5. Kalinowski Krystian, Drzewiecka Alina,
6. Turek Maria, Klimek Teresa,
7. Kobus Dariusz, Walijewski Daniel,
8. Ślubecka Anna, Chmielewska-Drężek Edyta,
9. Gruszewska Mirosława, Kozłowska Agnieszka. Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 31 grudnia 2015 r.


§ 3.

1. Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki aktywów i pasywów:
1) środki trwałe,
2) pozostałe środki trwałe,
3) wartości niematerialne i prawne,
4) środki pieniężne na rachunkach bankowych,
5) weksle, gwarancje – polisy itp. papiery,
6) należności i zobowiązania,
7) środki trwałe w budowie,
8) materiały objęte ewidencja wartościowo-ilościową,
9) pozostałe składniki aktywów i pasywów


§ 4.

1. Składniki majątku wymienione w § 3 pkt. 1, 2, 8 należy spisać na arkuszach spisu z natury z wyjątkiem gruntów i dróg, które podlegają spisowi w drodze weryfikacji sald.
2. Inwentaryzację składników aktywów i pasywów wymienionych w § 3 pkt. 4,5, 6 należy przeprowadzić w drodze uzyskania potwierdzenia sald od kontrahentów, a jeżeli
to nie jest możliwe, to w drodze weryfikacji dokumentów i porównania z zapisami w księgach.
3. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt. 7 należy przeprowadzić przez porównanie stanu faktycznego ze stanem wynikającym z ksiąg  rachunkowych w drodze spisu z natury, jeżeli są dostępne oglądowi, a jeżeli to nie jest możliwe, to w drodze weryfikacji dokumentów i porównania z zapisami w księgach.
4. Inwentaryzację składników aktywów i pasywów wymienionych w § 3 pkt.3 i 9 należy przeprowadzić w drodze weryfikacji dokumentów i porównania z zapisami w księgach.


§ 5.

1. Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem, inwentaryzacji
majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
3) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu planowania i finansów w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.


§ 6.

1. Członków komisji inwentaryzacyjnej czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
2. Komisja ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji.


§ 7.

Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.


§ 8.

Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.

Otrzymują do
wykonania:

...................................................

...................................................

...................................................

(data i podpis komisji)




Burmistrz Myszyńca
/-/Bogdan Glinka