Myszyniec, dnia 22 grudnia 2015 r.

 

OŚ.271.1.2015

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na organizację i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie gminy Myszyniec

do równowartości kwoty netto 30 000 € (126 747,00 PLN)

 

 

Zamawiający:

Gmina Myszyniec

Plac Wolności 60

07-430 Myszyniec

tel/fax 029 77-21-141

http://www.myszyniec.pl

http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

e-mail: sekretariat@myszyniec.pl

 

zaprasza do złożenia oferty cenowej

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa: organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Myszyniec.

 

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie gminy Myszyniec, zwanego dalej PSZOK, spełniającego określone następujące warunki:

1)      Punkt musi być zlokalizowany przy drodze publicznej;

2)      Lokalizacja powinna zapewniać łatwy dojazd dla mieszkańców gminy Myszyniec do terenu PSZOK;

3)      powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa między innymi prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ;

4)      Teren PSZOK musi być utwardzony, ogrodzony  i wg potrzeb w zależności od pory roku i godzin otwarcia- oświetlony.

5)      Dni i godziny otwarcia Punktu to minimum:

a)      wtorek:11:00-17:00

b)      czwartek: 8:00-14:00

c)      sobota: 10:00-14:00

6)      Wykonawca posiada prawo dysponowania terenem na, którym zlokalizowany jest Punkt;

7)      Wykonawca  posiada następujące aktualne zezwolenia i wymagane prawem decyzje:

a)      decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów;

b)      decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (jeśli dotyczy);

c)      decyzja o warunkach zabudowy dotycząca PSZOK ( jeśli jest wymagana);

d)     decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dotyczącąPSZOK.

8)      Rodzaje odpadów, które mają być odbierane w PSZOK:

a)      szkło białe i kolorowe, bez szkła typu duralex, szyb samochodowych, luster itp.

b)      tworzywa sztuczne (tzw. plastik), w tym typu PET, PP, EPS, butelki po napojach itp.

c)      metal, w tym puszki

d)     papier, tektura, w tym gazety, czasopisma itp.

e)      opakowania wielomateriałowe, np. opakowania kartonowe po mleku, napojach i sokach

f)       tekstylia i odzież, w tym ubrania, obuwie itp.

g)      odpady ulegające biodegradacji, bioodpady i odpady zielone

h)      przeterminowane leki i chemikalia

i)        zużyte baterie i akumulatory

j)        zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

k)      odpady wielkogabarytowe, w tym meble

l)        odpady budowlane i rozbiórkowe

m)    zużyte opony

9)       Ilości odpadów, które mają  być odbierane w PSZOK

 Zamawiający nie  jest w stanie oszacować jakie ilości w/w odpadów mogą być dostarczone przez    mieszkańców gminy Myszyniec do PSZOK.

Dane szczegółowe dotyczące gminy Myszyniec

a)      Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Myszyniec wynosi ok. 10 707 w zabudowie jednorodzinnej (wg danych USC na dzień 01.12.2015 r.)

b)      Liczba mieszkańców rzeczywiście zamieszkujących na terenie gminy Myszyniec zgodnie ze złożonymi deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosi ok. 8136 ( ujęte zostały też gospodarstwa domowe, które nie złożyły deklaracji na dzień 01.12.2015 r.)

c)      Ilość miejscowości: 19

d)     Liczba gospodarstw domowych  - 2445 wg danych ewidencji ludności i złożonych deklaracji

e)      Liczba gospodarstw domowych, które zadeklarowały prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów - 2368

f)       Liczba gospodarstw domowych, które nie zadeklarowały prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów – 77

g)      Liczba gospodarstw domowych, które nie złożyła deklaracji o wysokości opłaty  za gospodarowanie odpadami - 15 (należy je traktować jako objęte przedmiotem zamówienia, nie prowadzące selektywnej zbiórki odpadów)

h)      liczba gospodarstw domowych, które zadeklarowało potrzebę zbiórki odpadów biodegradowalnych – 1106

i)        liczba nieruchomości niezamieszkałych- 235 w tym 171, które będą oddawać odpady z prowadzonej działalności w odrębnych  pojemnikach i workach

j)        liczba nieruchomości niezamieszkałych, gdzie zadeklarowano selektywną zbiórkę odpadów – 188

k)      liczba nieruchomości niezamieszkałych, gdzie zadeklarowano brak selektywnej zbiórki  odpadów – 47

l)        liczba nieruchomości niezamieszkałych, gdzie zadeklarowano potrzebę zbiórki odpadów biodegradowalnych – 13

10)  Przyjmowanie w/w rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie gminy Myszyniec (dowód osobisty, nakaz płatniczy lub inny dokument)

11)  Punkt musi być wyposażony w:

– kontenery lub pojemniki zamykane  odpowiedniej wielkości na odpady należące do kategorii:

zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory

– kontenery lub pojemniki otwarte odpowiedniej wielkości na odpady z pozostałych wyżej wymienionych kategorii

– legalizowaną wagę towarową.

12)  Ważenie przyjmowanych odpadów

13)  Prowadzenie rejestru przyjmowanych odpadów prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.

14)  Utrzymanie czystości i  porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku.

15)  Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie wykazów i rocznych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego terminie nie później niż do końca miesiąca następującego po zakończeniu roku którego dotyczy. Sprawozdania należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 15 maja 2012r. (Dz. U. z 2012, poz. 630) w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych odebranych  nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.

III. Termin złożenia oferty: 30.12.2015 r., godz. 10 :00

IV. Opis sposobu przygotowywania ofert                                                                                .

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.

4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

6. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny, pismem czytelnym.

7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

8. Wskazanym jest, by pierwsza strona oferty zawierała spis wszystkich dokumentów znajdujących się w kopercie / opakowaniu – brak takiego spisu nie skutkuje odrzuceniem oferty.

9. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości de kompletacji zawartości oferty.

10. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:

 

 

 

„Oferta – usługi –

„Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie gminy Myszyniec”

Nie otwierać przed  30 grudnia 2015r., godz. 1015

 

11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

12. W przypadku przesyłania oferty pocztą / kurierem Zamawiający zaleca, ze względu na możliwość uszkodzenia opakowania, zastosowanie dwóch kopert oznakowanych w opisany powyżej sposób.

13. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na wytyczne.

14. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1)      Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 1).

2)      kopie posiadanych zezwoleń i wymaganych prawem decyzji, wymienionych w pkt. 7 Opisu przedmiotu zamówienia.

V. Termin realizacji zamówienia : od 01.01.2016r. do 31.12.2017 r.

VI. Miejsce złożenia oferty:

Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec (sekretariat)

VII. Załączniki:

  • wzór umowy
  • formularz  ofertowy