Uchwała Nr VIII/75/15 - w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Myszyniec.
UCHWAŁA NR VIII/75/15
RADY MIEJSKIEJ W MYSZYŃCU
z dnia 25 listopada 2015 r.
w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Myszyniec.
Na podstawie art. 4 ust. 1 i 2 oraz art. 6r ust. 3b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrołęce Rada Miejska w Myszyńcu uchwala, co następuje:
§ 1.
W regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Myszyniec stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XXI/164/12 Rady Miejskiej w Myszyńcu z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Myszyniec (Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego z 2013 r. poz. 1180) zmienianym Uchwałą Nr XXIV/200/13 Rady Miejskiej w Myszyńcu z dnia 10 czerwca 2013 r. w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Myszyniec (Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego z 2013 r. poz. 6632) i Uchwałą Nr XXV/212/13 Rady Miejskiej w Myszyńcu z dnia 29 sierpnia 2013 r. w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Myszyniec (Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego z 2013 r. poz. 9597) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 5 ust. 1 zmienia się pkt 1, który otrzymuje brzmienie:
„1) zbieranie wytwarzanych na terenie nieruchomości odpadów w podziale na następujące frakcje:
a) szkło białe i kolorowe, bez szkła typu duralex, szyb samochodowych, luster itp.
b) tworzywa sztuczne (tzw. plastik), w tym typu PET, PP, EPS, butelki po napojach itp.
c) metal, w tym puszki,
d) papier, tektura, w tym gazety, czasopisma itp.
e) opakowania wielomateriałowe, np. opakowania kartonowe po mleku, napojach i sokach,
f) tekstylia i odzież, w tym ubrania, obuwie itp.
g) odpady ulegające biodegradacji, bioodpady i odpady zielone
h) przeterminowane leki i chemikalia
i) zużyte baterie i akumulatory
j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
k) odpady wielkogabarytowe, w tym meble
l) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne
m) zużyte opony,
n) a także inne odpady komunalne określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4a Ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach”;
2) w § 13 dodaje się ust. 6, w następującym brzmieniu:
„6. Odpady komunalne wskazane w § 5 ust. 1 pkt 4 oraz § 5 ust. 2, z terenu nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Myszyniec, w okresie od kwietnia do października, powinny być odbierane z częstotliwością raz na dwa tygodnie, w terminach zgodnych z harmonogramem”;
3) zmienia się § 14, który otrzymuje brzmienie:
„§ 14. Właściciele nieruchomości zamieszkanych, w ramach odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę odbierającego odpady, mają prawo do oddania każdej ilości odpadów komunalnych powstałych na tej nieruchomości zamieszkanej, zarówno niesegregowanych jak i selektywnie zebranych w odpowiedni sposób określony w §5 ust. 1 pkt 2-5 z częstotliwością wskazaną w §13 ust. 2-3 i 6”.
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Myszyńca.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Sławomir Świtaj
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krystian Kalinowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krystian Kalinowski |
Data wprowadzenia: | 2015-12-17 12:10:55 |
Opublikował: | Krystian Kalinowski |
Data publikacji: | 2015-12-17 12:14:09 |
Ostatnia zmiana: | 2015-12-17 12:14:22 |
Ilość wyświetleń: | 831 |