ZAPYTANIE OFERTOWE

dot. zamówienia poniżej 30.000 Euro na realizację dożywiania dzieci w szkołach na terenie Gminy Myszyniec

 

  

 

I.                   Zamawiający :

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Plac Wolności 60

07-430 Myszyniec

NIP 758 14 09 331 / REGON 550478201

tel. 29 7721398, fax. 29 7722451

http://www.ops.myszyniec.pl            e-mail: opsmyszyniec@o2.pl

 

II.                Tryb postępowania:

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych z uwagi na treść art. 4 pkt. 8 (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 30 000 euro.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Myszyniec polegające na przygotowaniu, dowiezieniu i wydaniu gorącego posiłku :

-  zupa w ilości 300 ml oraz dwie kromki chleba lub zwykła bułka przez trzy dni w tygodniu,

- dwa dni w tygodniu /wtorek, czwartek/ inny gorący posiłek, /np. naleśniki, makaron z sosem, kopytka z sosem, pyzy z mięsem, krokiety, plus ewentualnie surówka itp. o gramaturze co najmniej 300 g/ w  następujących placówkach:

 

      -    Zespół Szkół w Myszyńcu,

      -    Zespół Szkół w Wolkowych,

-          Zespół Szkół w Wykrocie,

-          Szkoła Podstawowa w Białusnym Lasku,

-          Publiczna Szkoła Podstawowa w Krysiakach,

-          Publiczna Szkoła Podstawowa w Olszynach,

-          Szkoła Podstawowa w Pełtach,

-          Publiczna Szkoła Podstawowa w Wydmusach,

-          Publiczna Szkoła Podstawowa w Zalesiu,

-          Szkoła Podstawowa w Zdunku.

Przewiduje się możliwość dożywiania dzieci uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych mieszczących się w w/w szkołach.

 

Posiłki przygotowywane przez Wykonawcę muszą posiadać wymaganą przepisami  kaloryczność
 i muszą być sporządzone zgodnie
z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Posiłki pod względem technologii wykonania i jakości muszą spełniać normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia Dzieci i Młodzieży.  Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym.

Godziny dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół.

Ponadto od Wykonawcy będzie wymagane:

  1. Dowiezienie gorących posiłków w specjalistycznych termosach gwarantujących  utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
    O czystość termosów zadba Wykonawca.
  2. Bezwzględne przestrzeganie przepisów sanitarnych w zakresie  przygotowywania  i dowiezienia posiłków oraz zabezpieczenia bezpieczeństwa  i higieny w czasie wydawania posiłków.
  3. Wykonawca  będzie ponosił pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higienę pracy osób, które uczestniczą na wszystkich etapach realizacji zamówienia.
  4. Zapewnienie osób z uprawnieniami i wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi do przygotowywania  i wydawania posiłków.
  5. Zagwarantowanie naczyń i sztućców jednorazowego użytku, które muszą posiadać wymagane atesty  dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi.
  6. Dostarczanie  dyrektorom poszczególnych placówek w których będzie realizowane dożywianie jadłospisu na okres tygodnia z dwudniowym wyprzedzeniem.
    Wykonawca nie dopuszcza aby w ciągu dwóch tygodni /10 dni/ wystąpiła powtarzalność tej samej zupy lub dania.
  7. Usunięcie  z terenu szkoły zużytych naczyń i sztućców jednorazowego użytku oraz wszelkich odpadków żywnościowych na własny koszt.
  8. Sprzątniecie pomieszczenia  w  którym wydawane są posiłki.
  9. Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci wykazanych w wykazach do szkół w danym miesiącu może ulec zmianie w sytuacjach, których zamawiający nie mógł przewidzieć np. z powodu choroby dziecka. Liczba dzieci może być weryfikowana z jednodniowym wyprzedzeniem.

 

Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia do porcjowania,  wydawania oraz spożywania posiłków.

 

III.             Warunki udziału w postępowaniu:

 

Warunki wymagane od wykonawców:

 

1.  Posiadanie uprawnienia do wykonywania tego rodzaju działalności,
tj. prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,

2.  Posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

3.  Posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia – wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, przynajmniej 1 usługi polegającej na obsłudze gastronomicznej imprezy dla grupy nie mniejszej    niż 200            osób.

4.      Dysponowanie  odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Wykonawca powinien mieć w posiadaniu środek transportu, który spełnia
wymagania sanitarne.

Personel, którym  dysponuje Wykonawca powinien  posiadać aktualne orzeczenia lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych - wykaz osób, które będą dostarczały i rozdzielały posiłki wraz z aktualnymi orzeczeniami lekarskimi Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia.

     5. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
         zamówienia

 

 

 

IV.             Potwierdzenie warunków udziału w postepowaniu

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dołączy do oferty:

 

1.         kserokopię dokumentu potwierdzającego prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,

 

2.      dokument potwierdzający wykonanie przynajmniej jednej usługi polegającej na obsłudze gastronomicznej imprezy dla grupy nie mniejszej      niż 200            osób wraz z  potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana należycie.
 

Gorącym posiłkiem planuje się objąć około 300 dzieci.

Szacunkowa ilość posiłków do  wydania w w/w placówkach  – 50 000 (± 20%).

 

V. Termin realizacji zamówienia:

 

Od dnia 7 stycznia 2016 r.  do dnia  22 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.

 

                                                                                 

VI. Sposób przygotowania oferty:

 

1.    Każdy wykonawca może złożyć  tylko jedną ofertę ,

2.    Ofertę należy złożyć na „Formularzu oferty” opracowanym przez Zamawiającego /załącznik nr 1 do niniejszego zapytania/ wraz z wymaganymi dokumentami.

3.    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie  z nazwą, adresem, telefonem wykonawcy oraz napisem  Oferta na „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Myszyniec”

4.    W przypadku gdy dołączana jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę  (upoważnioną osobę do reprezentowania Wykonawcy),

5.    Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz czytelnie,

6.    Formularz ofertowy powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzony pieczęcią.

 

VII. Termin i miejsce składania ofert:

 

Oferty można składać osobiście w  Ośrodku Pomocy Społecznej w Myszyńcu, przy ul. Plac Wolności 60, w pokoju nr 4 lub przesłać pocztą na adres Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszyńcu, ul. Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec do dnia  8 grudnia 2015 r.  do godz. 14:00  (decyduje data i godzina wpływu)

Nie będą rozpatrywane oferty złożone po terminie. 

 

VIII. Opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty:

 

Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów:

 

Lp.

Kryterium

Waga

  1.

Cena

100%

 

 

Podstawą porównania i oceny ofert będą ceny brutto z naliczonym podatkiem VAT.

 

Cena określona przez Wykonawcę będzie obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

 

Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca składa wyjaśnienia na piśmie.

 

 

IX. Osoby uprawnione do kontaktów:

 

Osobą  ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest
Pani Małgorzata Pyszny – tel. 29 77 22 453,  godz. 8-16 /codziennie oprócz sobót i świąt/.

1.      Zamawiający przewiduje formę pisemną za pośrednictwem poczty polskiej lub droga e-mailową: opsmyszyniec@o2.pl jako jedyny sposób porozumiewania się z wykonawcami. 

 

X. Otwarcie ofert:

 

Otwarcie ofert  jest jawne i nastąpi w dniu 8 grudnia 2015 r. o godz. 14:30 w siedzibie Zamawiającego.

 

O wynikach postępowania zamawiający poinformuje oferentów pisemnie, na stronie BIP Myszyniec    : http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl oraz stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej: http://www.ops.myszyniec.pl 

Wybranemu oferentowi zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.