Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego partnerskiego pn.: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - "Moja przyszłość"
Myszyniec, dn. 28.01.2015r.
RP.271.1.2015
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego partnerskiego pn.: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działania: 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałania: 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
I. Zamawiający:
Gmina Myszyniec
Plac Wolności 60
07-430 Myszyniec
Tel./fax 029 77-21-141
http://www.myszyniec.pl
http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
e-mail: sekretariat@myszyniec.pl
II. Tryb postępowania
„Zapytanie ofertowe” na realizację zamówienia poniżej wartości 30 000 euro, które nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone zgodnie z „Zasadą konkurencyjności” określoną w aktualnych „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego partnerskiego pn.: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość”w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działania: 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałania: 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
Lp. |
Nazwa pomocy dydaktycznej |
Szczegółowy opis |
Ilość (szt.) |
Publiczne Gimnazjum w Myszyńcu | |||
1
|
Genetyka – zestaw preparatów |
Zestaw preparatów z zakresu genetyki powinien zawierać co najmniej 25 preparatów : wierzchołek wzrostu korzenia cebuli, mech płonnik, jeżowiec, chromosomy olbrzymie ze ślinianek komara,rozmaz nasienia człowieka, komórki płciowe rozgwiazdy10-11 milimetrowy zarodek żaby, zapłodnienie komórki jajowej glisty (nicienia) jądra myszy, przekrój podłużny jajnika królika przekrój podłużny zarodka ryby, mejoza w gonadach szarańczy podział mitotyczny komórki zwierzęcej (koń) chromosomy zdrowego mężczyzny chromosomy zdrowej kobiety rozmaz krwi człowieka mutant wygiętych skrzydeł muszki owocowej pojedyncza komórka nerwowa, nabłonek jamy ustnej człowieka, komórki nabłonkowe liścia cebuli komórki nabłonkowe traszki chińskiej nabłonek jelita cienkiego rozmaz krwi ropuchy szarej. |
1 |
2 |
Preparaty – botanika i anatomia |
Zestaw preparatów z zakresu botaniki i anatomii powinien zawierać nie mniej niż 50 sztuk wybarwionych preparatów:
|
1 |
3 |
Bezkręgowce – zestaw preparatów |
Zestaw preparatów dotyczących bezkręgowców powinien zawierać co najmniej takie gatunki jak:
|
1 |
4 |
Atlas geograficzny Polska, kontynenty, świat |
Atlas dla gimnazjum, wydanie z 2009r zawierający co najmniej 164 strony o formacie min. 21,5 x 32 cm |
16 |
5 |
Modele kulkowe atomów |
W skład zestawu podstawowego powinno wchodzić min.116 polistyrenowych kulek o różnych kolorach i średnicach, odpowiadających atomom poszczególnych pierwiastków, oraz min.60 elastycznych łączników. Kulki powinny mieć wypustki, których liczba odpowiada określonej wartościowości, a ich rozmieszczenie narzuca właściwą geometrię cząsteczki. |
1 |
6 |
Waga elektroniczna |
Zestaw powinien zawierać łatwą w użyciu wagę elektroniczną nadającą się do stosowania podczas wykonywania doświadczeń na lekcjach fizyki. Zakres ważenia wagi nie mniejszy niż 0-5000 g, działka odczytowa 1 g. Szalka o średnicy 150 mm. Waga powinna być zasilana z baterii AA lub opcjonalnie z zasilacza sieciowego i posiadać funkcję automatycznego tarowania. |
3 |
7 |
Miernik uniwersalny |
Uniwersalny miernik cyfrowy powinien być wykonany z bardzo wytrzymałego materiału, posiadający bardzo rozbudowane możliwości pomiarowe o bardzo dużej dokładności. Miernik powinien być wyposażony także w BUZZER który sygnalizuję wszelkiego rodzaju nieprawidłowości typu zwarcia itp. Z zamontowanym wyświetlaczem LCD o wymiarach :min 5cm x 1,5cm umożliwiającym czytelny dostęp do aktualnych pomiarów. W skład zestawu powinien wchodzić : -miernik -komplet przewodów pomiarowych -instrukcja obsługi w języku polskim
WYMIARY min 125 x 67 x 24 mm |
2 |
8 |
Modele graniastosłupów
|
Komplet drwenianych graniastosłupów czworokątnych i trójkątnych w 25 różnych kształtach. Wielkość klocków może być różna - najmniejszy sześcian bok o długości min 1 cm, a największy prostopadłościan o wymiarze min. 4 x 4 x 8 cm. |
1 |
9 |
Gra językowa na CD |
Roundtrip of Britain and Ireland - digital edition gra językowa przeznaczona do pracy z wykorzystaniem komputera lub tablicy interaktywnej ukierunkowana na poznawanie geografii, kultury i historii Wielkiej Brytanii, (w tym Anglii, Walii, Szkocji i Irlandii Północnej) oraz zagadnień związanych z gramatyką języka angielskiego, a także angielskich wyrażeń idiomatycznych i słownictwa. |
1 |
10 |
Language Trainer 1 |
Language Trainer 1 Photocopiable Resource Book - A1-A2 Beginner - Elementary with Audio CD – zbiór materiałów dodatkowych dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie początkującym i podstawowym (A1 - A2). Zestaw powinien zawierać: Autor: Claire Louise Moore |
1 |
11 |
Słownik obrazkowy polsko-angielski |
Słownik obrazkowy angielsko – polski powinien zawierać co najmniej 20 000 haseł w 17 rozdziałach głównych i 600 obszarach tematycznych oprawa:Kartonowa Foliowana format:min 14x18 cm |
2 |
12 |
Fiszki Język angielski - Konwersacje |
Zawartość co najmniej: 300 trwałych kartoników, 300 plików mp3 do pobrania, pudełko do nauki w formie quizu, program do nauki online oraz praktyczne etui |
2 |
13 |
Film szkoleniowy |
„Wybieram szkołę – wybieram zawód” (1DVD i 1 CD z testami) Film na DVD oraz płyta CD zawierająca zestaw kwestionariuszy do samooceny predyspozycji zawodowych, których wypełnienie ma na celu pomóc w planowaniu własnej ścieżki zawodowej. Kwestionariusze można wypełniać multimedialnie (na komputerze) lub tradycyjnie po wydrukowaniu. Interpretacje wyników kwestionariuszy nawiązują do treści filmu. 1xDVD, czas trwania filmu: 28 minut |
1 |
Publiczne Gimnazjum w Wykrocie | |||
1 |
Plansza przedstawiająca Minerały Polski |
Plansza o wymiarach nie mniej niż 14,5 cm x 10,5 cm przedstawiająca następujące minerały: Kwarc, Chryzotyl, Ametyst, Jaspis, Kalcyt, Fluoryt, Skaleń, Dolomit. Na odwrocie: opis, występowanie, krótka charakterystyka. |
1 |
2 |
Plansza przedstawiająca rodzaje i budowę elektrowni wodnych |
Rozmiar planszy: nie mniejsza niż 70 cm x 100 cm. Plansza powinna być oprawiona w 2 cienkie metalowe listwy - górna z zawieszką. Druk wielobarwny. Pokrycie - folia wzmacniająca błysk, umożliwiająca pisanie po nie flamastrami wodno zmywalnymi. |
1 |
3 |
Plansza przedstawiająca budowę ziemi |
Rozmiar planszy: nie mniejsza niż 70 cm x 100 cm. Plansza powinna być oprawiona w 2 cienkie metalowe listwy - górna z zawieszką. Druk wielobarwny. Pokrycie - folia wzmacniająca błysk, łatwa do utrzymania w czystości, umożliwiająca pisanie po niej flamastrami wodno zmywalnymi. |
1 |
4 |
Plansza przedstawiająca płyty litosfery |
Rozmiar planszy: nie mniejsza niż 70 cm x 100 cm. Plansza powinna być oprawiona w 2 cienkie metalowe listwy - górna z zawieszką. Druk wielobarwny. Pokrycie - folia wzmacniająca błysk, łatwa do utrzymania w czystości, umożliwiająca pisanie po niej flamastrami wodno zmywalnymi. |
1 |
5 |
Plansza przedstawiająca czynniki klimatotwórcze |
Rozmiar planszy: nie mniejsza niż 70 cm x 100 cm. Plansza powinna być oprawiona w 2 cienkie metalowe listwy - górna z zawieszką. Druk wielobarwny. Pokrycie - folia wzmacniająca błysk, łatwa do utrzymania w czystości, umożliwiająca pisanie po niej flamastrami wodno zmywalnymi. |
1 |
6 |
Filmy o podróżach ziemi |
„Orbita Niezwykła podróż Ziemi” - płyta DVD |
1 |
7 |
Zestaw plansz chemicznych |
Dwustronne plansze dydaktyczne o formacie min 70x52cm, wykonane z tworzywa sztucznego, ilustrujące zagadnienia chemiczne z zakresu gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalnej. W zestawie powinno być nie mniej niż 5 plansz przedstawiających: wodę,wodór, atom – budowa, tlenek węgla, tlen |
1 |
8 |
Układ okresowy pierwiastków |
Dwustronna, laminowana plansza, oprawiona w drewniane wałki z zawieszką o wymiarach min 160 cm x 120 cm przedstawiająca układ okresowy pierwiastków. |
1 |
9 |
Model cyklu życia motyla |
Model przedstawiający cykl życia motyla w plexi. Wymiary (szer. x wys. x głęb.): min. 16 x 6 x 2,5 cm |
1 |
10 |
Tułów człowieka |
Model o rozm. min. 40 cm. co najmniej 13 - częściowy model budowy wewnętrznej ludzkiego tułowia umieszczony na podstawie. Najważniejsze elementy powinny być wyjmowane by bezpośrednio zapoznać się z ich budową; powinny to być: |
1 |
11 |
Zestaw do nauki o elektryczności |
Zestaw do prezentacji obwodu elektrycznego zawierający niezbędne części, co najmniej: 2 podstawki na żarówkę, 2 przełączniki, 1 silniczek elektryczny, 10 przewodów elektrycznych z wtyczkami, 2 podstawy na baterie, 4 łączniki przewodów, 4 podstawy do mocowania układów z pięcioma złączkami, 1 piankowy wiatraczek. Zestaw powinien zawierać co najmniej 31 elementów oraz instrukcję ze schematami eksperymentów. |
1 |
12 |
Zestaw do montażu obwodów elektrycznych |
Zestaw do budowania podstawowych obwodów elektrycznych. Elementy obwodu powinny być zamocowane na przezroczystych płytkach tak, by widoczny był cały obwód. Przykładowe schematy przedstawione w instrukcji powinny zawierać opisy wyjaśniające zasadę ich działania. |
1 |
13 |
Zestaw klasowy do budowy obwodu elektrycznego |
Duży zestaw elementów do budowy obwodów elektrycznych., z którego można zastosować co najmniej 180 różnych połączeń. Powinien zawierać co najmniej:
|
1 |
14 |
Słownik angielsko-polski i polsko-angielski |
Opracowanie zbiorowe. Słownik powinien zawierać co najmniej: 40 000 haseł, zwrotów i znaczeń; rozmówki angielsko-polskie; gramatykę angielską. Oprawa twarda Ilość stron: min. 592 Wymiary min.: 30x149x100 (mm) |
10 |
15 |
Prostokątny układ współrzędnych |
Tablica suchościeralna (do montażu na tablicach magnetycznych) z zestawem elementów magnetycznych i pisaków suchościeralnych. Zestaw powinien zawierać co najmniej: Instrukcję obsługi produktu |
1 |
16 |
Komplet pojemników do badania pojemności |
Kpl. 6 zbiorniczów z czytelną podziałką o wysokości min..11 cm. i pojemności od 0,25 litra do 1,0 litra:
|
1 |
Publiczne Gimnazjum w Wolkowych | |||
1 |
Język niemiecki. Trening gimnazjalny. Przygotowanie do egzaminu + CD, |
Trening gimnazjalny – pomoc zawierająca co najmniej: 15 rozdziałów tematycznych zgodnych z Informatorem o egzaminie gimnazjalnym z języka niemieckiego CKE, ćwiczenia leksykalno-gramatyczne, zadania w formacie egzaminacyjnym, sprawdzające rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i reagowanie językowe, 3 pełne arkusze egzaminacyjne, transkrypcje nagranych tekstów, klub i słowniczek. Oprawa miękka, format A4, stron: min 204, w komplecie CD |
1 |
2 |
NIEMIECKI |
Podręcznik składający się z 16 rozdziałów uczących najważniejszych słów i zwrotów związanych z danym tematem. Wśród ćwiczeń m.in. krzyżówki, wykreślanki, zdania i teksty z lukami, pytania typu prawda / fałsz i zadania polegające na łączeniu elementów w pary. * nauka 3000 słów, wyrażeń i kolokacji niezbędnych na egzaminie gimnazjalnym |
1 |
3 |
Słownik polsko-niemiecki i niemiecko - polski |
Słownik szkolny polsko-niemiecki, niemiecko-polski zawierający co najmniej: około 70 000 haseł i zwrotów na minimum 1000 stronach przystępne definicje, praktyczne przykłady i ostrzeżenia przed najczęściej popełnianymi błędami wyrazy hasłowe, okienka encyklopedyczne, a w nich – informacje kulturoznawcze, wskazówki językowe i pola semantyczne obszerny dodatek gramatyczny wraz z listą czasowników nieregularnych dodatkowo CD-ROM, Autorzy: Lisiecka-Czop Magdalena, Osiewicz-Maternowska Małgorzata, Ponczek Paweł Format: min. 13.0x19.5cm Oprawa: Miękka |
5 |
4 |
Plansza Język niemiecki |
Unregelmäßige und gemischte Verben - plansza jednostronna, oprawiona w wałki drewniane, laminowana. Rozmiar min. 150x110cm. 99 najczęściej używanych czasowników nieregularnych w trzech formach gramatycznych. |
1 |
5 |
Plansza Język niemiecki
|
Grundwissen Deutsch I. Plansza dwustronna, format min. 160x120, foliowana folią strukturalną, oprawa - drewniane półwałki. Przydatne w nauce pierwszych godzin j. niemieckiego jak również przypomnienie i przećwiczenie • lekka gramatyka uzupełniona tematami i konwersacyjnymi • 200 zastosowanych słówek ubogacone humorystycznymi ilustracjami. |
1 |
6 |
Plansza Język niemiecki |
Das Adjektiv. Plansza jednostronna, laminowana, oprawiona w listwy metalowe z uchwytem do zawieszenia. Wymiary min. 70x100cm |
1 |
7 |
Plansza Język niemiecki |
Das Verb. Plansza jednostronna, laminowana, oprawiona w listwy metalowe z uchwytem do zawieszenia. Wymiary min. 70x100cm |
1 |
8 |
Plansza Język niemiecki |
Das Praposition. Plansza jednostronna, laminowana, oprawiona w listwy metalowe z uchwytem do zawieszenia. Wymiary min. 70x100cm |
1 |
9 |
Plansza Język niemiecki |
Tempora II. Plansza jednostronna, laminowana, oprawiona w listwy metalowe z uchwytem do zawieszenia. Wymiary min. 70x100cm |
1 |
10 |
Plansza Język niemiecki |
Zahlen, wie spat ist es? Plansza jednostronna, laminowana, oprawiona w listwy metalowe z uchwytem do zawieszenia. Wymiary min. 70x100cm |
1 |
11 |
Plansza Język niemiecki |
Gegenstatze. Plansza jednostronna, laminowana, oprawiona w listwy metalowe z uchwytem do zawieszenia. Wymiary min. 70x100cm |
1 |
12 |
Plansza Język niemiecki |
Transportmittel. Plansza jednostronna, laminowana, oprawiona w listwy metalowe z uchwytem do zawieszenia. Wymiary min. 70x100cm |
1 |
13 |
Plansza Język niemiecki |
Berufe. Plansza jednostronna, laminowana, oprawiona w listwy metalowe z uchwytem do zawieszenia. Wymiary min. 70x100cm |
1 |
14 |
Plansza Język niemiecki |
Meine Stadt Plansza jednostronna, laminowana, oprawiona w listwy metalowe z uchwytem do zawieszenia. Wymiary min. 70x100cm |
1 |
15 |
Dwustronna plansza ścienna |
Deutschland im Uberblick / Geschichte und Gegenwart - plansza dwustronna w języku niemieckim – wymiary min.120x160cm. Plansza powinna być oprawiona w drewniane półwałki i przygotowana do zawieszenia |
1 |
16 |
Film szkoleniowy |
Film szkoleniowy na DVD „ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI – gdzie szukać , jak zdobyć” Czas trwania filmu: 30 minut |
1 |
17 |
Film szkoleniowy |
Film szkoleniowy na DVD „Planowanie kariery – czyli jak wybrać zawód” Czas trwania filmu: 36 minut |
1 |
18 |
Program komputerowy-plansze interaktywne gimnazjum |
Plansze interaktywne z języka angielskiego dla gimnazjum. Program komputerowy składający się co najmniej z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zawarte w nim treści edukacyjne powinny być przygotowane zgodnie z podstawą programową do nauczania języka angielskiego w gimnazjum. Wersja językowa: polska
|
1 |
19 |
Kartoniki z rzeczownikami do prezentacji słownictwa, z możliwością dopasowania napisu |
Zestaw zawierający kartoniki z ilustracjami przedmiotów, zwierząt i pożywienia, które należy przyporządkować odpowiadającym podpisom w języku angielskim. |
1 |
20 |
Dwustronna plansza dydaktyczna z czasownikami nieregularnymi w języku angielskim |
Irregular Verbs - plansza dwustronna oprawiona w wałki drewniane, laminowana. Rozmiar: nie mniejsza niż120x160cm Wybór najczęściej używanych czasowników języka angielskiego w trzech formach - stopień wykładowo-pamięciowy. |
1 |
21 |
Multimedialna gra językowa |
Multimedialna gra do nauki języka angielskiego „Angielski – to proste” zawierająca co najmniej gry i zagadki językowe, ćwiczenia gramatyczne oraz podręczny słowniczek |
1 |
22 |
Plansza dydaktyczna przedstawiająca angielskie czasy przeszłe i przyszłe |
Plansza dydaktyczna pokryta cienką bezbarwną folią, ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. przedstawiająca przykłady zastosowania angielskich czasów przeszłych i czasu przyszłego (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Future Simple). Wymiary: nie mniejsza niż 70 cm x 100 cm |
1 |
23 |
Plansza dydaktyczna przedstawiająca angielskie czasy teraźniejsze |
Plansza dydaktyczna, pokryta cienką bezbarwną folią, ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. która przedstawia przykłady zastosowania angielskich czasów teraźniejszych (Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous). Wymiary: nie mniejsza niż 70 cm x 100 cm |
1 |
24 |
Gra planszowa |
English Championship – gra w konwencji olimpiady wiedzy, w której za pomocą serii sześciuset sześćdziesięciu interesujących pytań i odpowiedzi gracze poznają różnorodne aspekty geografii, cywilizacji i kultury krajów anglojęzycznych oraz aktywnie i bezstresowo rozwijają swoją znajomość języka angielskiego na poziomie A2-B1. |
3 |
Wykonawca dostarczy materiały edukacyjne na własny koszt do siedziby Zamawiającego (Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec). Wszystkie materiały edukacyjne będą fabrycznie nowe będą posiadać atesty i certyfikaty, wymagane dla pomocy szkolnych.
IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej dwie usługi z zakresu odpowiadającego treścią przedmiotowi zamówienia.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym (załącznik nr 1).
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia: do dnia 12.02.2015r.
VI. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia, podana w formularzu oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę zawierającą najniższą cenę.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna składać się z:
- Wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Formularz ofertowy powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzony pieczęcią, oferta ma być napisana w języku polskim oraz czytelnie. Każdy Wykonawca może przedłożyć wyłącznie jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1) Ofertę można złożyć w jeden z następujących sposobów:
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec,
- dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego.
Oferty złożone w inny sposób niż wyżej wymienione nie będą rozpatrywane.
2) Ofertę należy dostarczyć do dnia 04.02.2015r. do godz. 11:00 (decyduje data i godzina wpływu). Ofertę należy opatrzyć dopiskiem:
Oferta na dostawę materiałów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu „Moja przyszłość”.
3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
OSOBA DO KONTAKTÓW
Odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących treści zapytania udziela Pani Alina Drzewiecka. tel.:029 7721141. wew. 31
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. Zamawiający umieści na stronie internetowej Gminy Myszyniec www.myszyniec.nowoczesnagmina.pl informację o wyborze Wykonawcy.
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krystian Kalinowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krystian Kalinowski |
Data wprowadzenia: | 2015-01-28 15:29:54 |
Opublikował: | Krystian Kalinowski |
Data publikacji: | 2015-01-28 15:36:12 |
Ostatnia zmiana: | 2015-01-28 15:37:37 |
Ilość wyświetleń: | 1721 |