obrazek

RP.271.1.2014

Myszyniec, dn. 09.09.2014 r.

 

Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu usługi edukacyjnej w ramach projektu systemowego partnerskiego pn.: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działania: 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałania: 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”

 

I.     Zamawiający:

Gmina Myszyniec

Plac Wolności 60

07-430 Myszyniec

tel/fax 029 77-21-141

http://www.myszyniec.pl

http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

e-mail: sekretariat@myszyniec.pl


II.  Tryb postępowania

„Zapytanie ofertowe” na realizację zamówienia poniżej wartości 30 000 euro, które nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone  zgodnie z „Zasadą konkurencyjności” określoną w aktualnych „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki”.

 

III.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej na potrzeby realizacji przez Gminę Myszyniec projektu systemowego partnerskiego pn.: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość”w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działania: 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałania: 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”.

Zajęcia będą odbywały się w trzech Publicznych Gimnazjach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Myszyniec, tj. Publicznym Gimnazjum w Wykrocie (1 grupa), Publicznym Gimnazjum w Wolkowych (1 grupa), Publicznym Gimnazjum w Myszyńcu (1 grupa).  Każda z grup będzie liczyła od 15 do 25 osób.

Blok zajęć pozalekcyjnych realizowany w danej szkole (grupie) będzie obejmował zajęcia pozalekcyjne obejmujące trzy rodzaje zajęć (modułów) tj. język obcy, zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i poradnictwo i doradztwo zawodowe.

Każdy uczeń/uczennica z danej szkoły (grupy) biorący udział w Projekcie będzie uczestniczył w bloku zajęć pozalekcyjnych. Na każdy blok zajęć pozalekcyjnych przeznaczone jest 20 godz. lekcyjnych miesięcznie w okresie od września 2014r. do czerwca 2015r.

Łączna liczba godzin zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu dla trzech grup wynosi 600 godzin, tj. po 200 godzin na każdą grupę (szkołę) .

Przeznaczone jest dla każdej grupy (szkoły) po 200 godzin lekcyjnych w okresie od września 2014r. do 30 czerwca 2015r. ( 241 godz. w 2014r., 359 godz. w 2015r.) w następującym podziale:

1. Publiczne Gimnazjum w Wykrocie:

a) język angielski: 12 godz. w 2014r., 18 godz. w 2015r.

b) przedmioty matematyczno-przyrodnicze (60 godz. w 2014r., 90 godz. w 2015r.) w tym:

- matematyka: 12 godz. w 2014r., 18 godz. w 2015r.

- biologia: 12 godz. w 2014r., 18 godz. w 2015r.

- chemia: 12 godz. w 2014r., 18 godz. w 2015r.

- fizyk: 12 godz. w 2014r., 18 godz. w 2015r.

- geografia: 12 godz. w 2014r., 18 godz. w 2015r.

c) poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe: 8 godz. w 2014r., 12 godz. w 2015r.

2. Publiczne Gimnazjum w Wolkowych:

a) język angielski: 32 godz. w 2014r., 48 godz. w 2015r.

b) język niemiecki: 16 godz. w 2014r., 24 godz. w 2015r.

b) przedmioty matematyczno-przyrodnicze (17 godz. w 2014r., 23 godz. w 2015r.)  w tym:

- matematyka: 5 godz. w 2014r., 7 godz. w 2015r.

- biologia: 3 godz. w 2014r., 4 godz. w 2015r.

- chemia: 3 godz. w 2014r., 4 godz. w 2015r.

- fizyka: 3 godz. w 2014r., 4 godz. w 2015r.

- geografia:  3 godz. w 2014r., 4 godz. w 2015r.

c) poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe:  16 godz. w 2014r., 24 godz. w 2015r.

3. Publiczne Gimnazjum w Myszyńcu:

a) język angielski: 20 godz. w 2014r., 30 godz. w 2015r.

b) przedmioty matematyczno-przyrodnicze ( 52 godz. w 2014r., 78 godz. w 2015r.) w tym:

- matematyka: 20 godz. w 2014r., 30 godz. w 2015r.

- biologia: 8 godz. w 2014r., 12 godz. w 2015r.

- chemia: 8 godz. w 2014r., 12 godz. w 2015r.

- fizyka: 8 godz. w 2014r., 12 godz. w 2015r.

- geografia: 8 godz. w 2014r., 12 godz. w 2015r.

c) poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe: 8 godz. w 2014r., 12 godz. w 2015r.

W realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, pozwoli to na zwiększenie dostępności i będzie miało wpływ na podniesienie jakości wsparcia.

Wymienione w zamówieniu zajęcia będą realizowane od poniedziałku do soboty bezpośrednio przed lub bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach. Plan zajęć musi być zatwierdzony przez dyrektora szkoły.

Udział uczniów/uczennic w zajęciach pozalekcyjnych jest bezpłatny.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:

 

1)    przygotowanie i dostarczenie (w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy) do Zamawiającego Harmonogramu i Planu zajęć (całościowego) wg wzoru opublikowanego na stronie projektu – www.mp.mazovia.pl. (Każda aktualizacja Harmonogramu i Programu zajęć musi być przygotowana wg wzoru opublikowanego na stronie projektu – www.mp.mazovia.pl, w terminie 5 dni roboczych od dnia wystąpienia zmian). Każdorazowo harmonogram i program zajęć musi być przedstawiony do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, oraz niezwłocznie dostarczony do Zamawiającego.

2)    Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.

3)    Dostosowanie, w uzgodnieniu z Dyrektorem właściwej szkoły, terminów realizacji prowadzonych zajęć pozalekcyjnych przy założeniu, że zajęcia te mogą odbywać się w dni nauki szkolnej, bezpośrednio przed lub bezpośrednio po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do możliwości uczestników i warunków pracy szkoły. Zajęcia pozalekcyjne mogą odbywać się również w soboty po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorami szkół.

4)    Prowadzenie zajęć w sposób atrakcyjny, z wykorzystaniem różnorodnych środków dydaktycznych.

5)    Uczestniczenie w akcji promocyjnej projektu (m.in. spotkania informacyjne z uczniami, rodzicami, stosowanie logotypów i formułek promocyjnych w materiałach/dokumentach wytwarzanych podczas realizacji projektu i/lub korespondencji).

6)    Zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych - Zamawiający nieodpłatnie udostępni  sprzęt, materiały i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć.

7)    Utrzymanie grupy z wymaganą liczebnością uczestników (od 15 do 25 osób) i osiągnięcie zakładanych rezultatów projektu w zakresie prowadzonych zajęć

8)    Założenie i prowadzenie na bieżąco  w wersji papierowej wymaganej dokumentacji do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu m.in. dzienniki zajęć, miesięczne karty czasu pracy i in. oraz terminowe dostarczanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających realizację prowadzonych zajęć – Wyżej wymieniona dokumentacja musi zostać opracowana według wzorów opracowanych przez Zamawiającego, które zostaną przekazane dla Wykonawcy po podpisaniu umowy.

9)     Prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizacji zajęć.

10)  Przeprowadzenie i udokumentowanie końcowej ewaluacji prowadzonych zajęć oraz ocena efektów działań na rzecz uczniów.

11)  Współpraca i współdziałanie z innymi wykonawcami zamówienia w danej szkole przy organizacji dwóch całodziennych zajęć otwartych dla uczniów w instytucjach związanych ze szkolnictwem wyższym, edukacją, kulturą (muzea, centra nauki, instytucje kultury, wystawy, itp.).

12)  Stała współpraca z Dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia projektowe.

13)  Współdziałanie z Zamawiającym przy dokonywaniu zakupu materiałów edukacyjnych i sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć.

14)  Niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającemu, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu.

15)  Przygotowanie i przeprowadzenie na początku i na końcu testów wiedzy z każdego rodzaju zajęć realizowanego projektu.

 

Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz kadry dydaktycznej.

 

IV.  OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek  ich posiadania;

b) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej dwie usługi z zakresu odpowiadającego treścią przedmiotowi zamówienia.

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.

Dysponuje co najmniej jedną osobą, na każdy rodzaj niżej wymienionych zajęć:

a)      język angielski

b)      język niemiecki

c) przedmioty matematyczno-przyrodnicze w tym:

- matematyka

- biologia

- chemia

- fizyka

- geografia

d) poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe

posiadającą minimum następujące kwalifikacje zawodowe:

nie mniejsze niż te, które określił Minister Edukacji Narodowej  w rozporządzeniu z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2013 r., poz.1207 z późn. zm.)  uprawdopodobniając, że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, tj. posiada kadrę która może prowadzić zajęcia z przedmiotu zamówienia.

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym (załącznik nr 1).

V.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin wykonania zamówienia: wrzesień 2014 – czerwiec 2015 r.

 

VI.  KRYTERIUM OCENY OFERT:

Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia, podana w formularzu oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę zawierającą najniższą cenę.

 

VII.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna składać się z:

  1. Wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
  2. Formularz ofertowy powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzony pieczęcią,
  3. Oferta ma być napisana w języku polskim oraz czytelnie.
  4. Każdy Wykonawca może przedłożyć wyłącznie jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.


VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1)      Ofertę można złożyć w jeden z następujących sposobów:

  • przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec,
  • dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego.

Oferty złożone w inny sposób niż wyżej wymienione nie będą rozpatrywane.

2)      Ofertę należy dostarczyć do dnia 17.09.2014r. r. do godz. 9:00 (decyduje data i godzina wpływu). Ofertę należy opatrzyć dopiskiem:

Oferta na zakup usługi edukacyjnej na potrzeby realizacji projektu „Moja przyszłość”.

3)      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4)      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

OSOBA DO KONTAKTÓW

Odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących treści zapytania udziela Pani Alina Drzewiecka. tel: 029 77 21 141. wew. 31

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. Zamawiający umieści na stronie internetowej Gminy Myszyniec www.myszyniec.pl informację o wyborze Wykonawcy.





                                                                                                          Burmistrz Myszyńca

                                                                                                             /-/ Bogdan Glinka


Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego