OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT NA

Wykonanie 5 tablic pamiątkowych dla realizowanego projektu pn.:

„Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zastosowanie instalacji solarnych i pomp ciepła, celem poprawy środowiska naturalnego gminy Myszyniec”

do równowartości kwoty netto 14 000 € (59 148,60 PLN)

Myszyniec, dnia 28.02.2014 r.

 

Zamawiający:

Gmina Myszyniec, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec

tel/fax 029 77-21-141

http://www.myszyniec.pl

http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

Tytuł Projektu:

„Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zastosowanie instalacji solarnych i pomp ciepła, celem poprawy środowiska naturalnego Gminy Myszyniec”

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie, dostawa i montaż 5 tablic pamiątkowych dla realizowanego przez Gminę projektu pn.: „Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zastosowanie instalacji solarnych i pomp ciepła, celem poprawy środowiska naturalnego gminy Myszyniec”.

 

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie 5 szt. tablic pamiątkowych o następujących parametrach:

 

WYMIARY TABLICY: 2,0 m (szerokość) x 1,5 m (wysokość) + 2 słupki o dostosowanej do wymiarów tablicy długości w celu montażu tablicy w podłożu (min. 4,1 m: 1,5 m na tablicy, 2 m do tablicy, 0,6 m na wkopanie).

Tablice mają być wykonane z blachy ocynkowanej (grubość 0,7 mm-1 mm) z nałożoną folią z nadrukiem, pokrytą płynem laminatowym. Słupki mają być stalowe powlekane farbą antykorozyjną pomalowane na srebrno.

Układ tablicy pamiątkowej:

  • nagłówek tablicy:

Obszar nagłówka powinien zajmować 25% całkowitej powierzchni tablicy, na którym znajduje się zestawienie logotypu RPO WM. W tej części powinno pojawić się także hasło Programu: dla rozwoju Mazowsza.

  • środek tablicy:

W środkowej części tablicy należy umieścić tytuł projektu oraz informację o poziomie dofinansowania z EFRR. Na samym dole należy umieścić okres realizacji inwestycji oraz nazwę beneficjenta. Obszar środka tablicy powinien zawierać około 50% jej całkowitej powierzchni.

  • ?stopka tablicy:

Obszar stopki powinien zajmować co najmniej 25% całkowitej powierzchni tablicy i zawierać informację o współfinansowaniu ze środków EFRR wyrażoną w zdaniu: „Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa mazowieckiego 2007-2013”.

 

Realizacja przedmiotu zamówienia może nastąpić dopiero po uzyskaniu akceptacji projektu ze strony Zamawiającego.

 

Tablice pamiątkowe należy zamontować na terenie miasta Myszyniec (3 tablice przy ulicy Dzieci Polskich, 2 tablice przy ul. Plac Kard S. Wyszyńskiego). Zamawiający wyznaczy dokładną lokalizację po wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Termin wykonania zamówienia

14 dni od przekazania zlecenia

Kryterium oceny:

Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia, podana w formularzu oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę zawierającą najniższą cenę.

Miejsce składania ofert:

Ofertę można złożyć w jeden z następujących sposobów:

  • przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec.
  • dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego – pokój nr 7 – sekretariat (I piętro)

Forma złożenia ofert:

Oferta powinna składać się z:

  1. Wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
  2. Formularz ofertowy powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzony pieczęcią,
  3. Oferta ma być napisana w języku polskim oraz czytelnie.
  4. Każdy Wykonawca może przedłożyć wyłącznie jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona,
  5. Nie dopuszcza się realizacji częściowej - oferta ma obejmować całość zamówienia.

Termin złożenia ofert:

07 marca 2014 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).

Ofertę należy opatrzyć dopiskiem: „Wykonanie tablic pamiątkowych”.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

 

 

(podpis Zamawiającego)

Osoba do kontaktów:

Odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących treści zapytania udziela pani Sylwia Szubzda, tel.: 29 77 21 141 (wew. 16).




 


Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka