Wieloosobowe stanowisko pracy ds. gospodarki przestrzennej ( GP )
Monika Drężek
Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej
Telefon (+48 29) 7721 141 wew. 16
e-mail: gp1@myszyniec.pl
Do zakresu działania stanowiska do spraw gospodarki przestrzennej należy:
- kształtowanie i prowadzenie polityki przestrzennej gminy: koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych, prowadzenie procedur i koordynacja prac związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie rejestru miejscowych planów;
- prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;
- prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planie zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku jego braku – studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie lokalizacji zjazdów z dróg będących w zarządzie gminy Myszyniec;
- wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogą;
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom;
- prowadzenie ewidencji miejscowości ulic i adresów;
- przygotowanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu działania referatu oraz przygotowywanie projektów lub istotnych warunków umów;
- obsługa inwestycji, w tym prowadzenie działań dotyczących zrealizowanych inwestycji.
Ewelina Kobus
Inspektor ds. gospodarki przestrzennej
Telefon (+48 29) 7721 141 wew. 16
e-mail: gp2@myszyniec.pl
Do zakresu działania stanowiska do spraw gospodarki przestrzennej należy:
- kształtowanie i prowadzenie polityki przestrzennej gminy: koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych, prowadzenie procedur i koordynacja prac związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie rejestru miejscowych planów;
- prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;
- prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planie zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku jego braku – studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie lokalizacji zjazdów z dróg będących w zarządzie gminy Myszyniec;
- wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogą;
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom;
- prowadzenie ewidencji miejscowości ulic i adresów;
- przygotowanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu działania referatu oraz przygotowywanie projektów lub istotnych warunków umów;
- obsługa inwestycji, w tym prowadzenie działań dotyczących zrealizowanych inwestycji.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Daniel Walijewski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Daniel Walijewski |
Data wprowadzenia: | 2013-08-27 12:15:37 |
Opublikował: | Daniel Walijewski |
Data publikacji: | 2013-08-27 13:02:45 |
Ostatnia zmiana: | 2024-10-11 11:09:33 |
Ilość wyświetleń: | 3687 |