Monika Drężek
Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej
Telefon (+48 29) 7721 141 wew. 16
e-mail: gp1@myszyniec.pl

Do zakresu działania stanowiska do spraw gospodarki przestrzennej należy:

  • kształtowanie i prowadzenie polityki przestrzennej gminy: koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,  prowadzenie procedur i koordynacja prac związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie rejestru miejscowych planów;
  • prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;
  • prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planie zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku jego braku – studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
  • wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie lokalizacji zjazdów z dróg będących w zarządzie gminy Myszyniec;
  • wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogą;
  • prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom;
  • prowadzenie ewidencji miejscowości ulic i adresów;
  • przygotowanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu działania referatu oraz przygotowywanie projektów lub istotnych warunków umów;
  • obsługa inwestycji, w tym prowadzenie działań dotyczących zrealizowanych inwestycji.

 

Ewelina Kobus
Inspektor ds. gospodarki przestrzennej
Telefon (+48 29) 7721 141 wew. 16
e-mail: gp2@myszyniec.pl

 

Do zakresu działania stanowiska do spraw gospodarki przestrzennej należy:

  • kształtowanie i prowadzenie polityki przestrzennej gminy: koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,  prowadzenie procedur i koordynacja prac związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie rejestru miejscowych planów;
  • prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;
  • prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planie zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku jego braku – studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
  • wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie lokalizacji zjazdów z dróg będących w zarządzie gminy Myszyniec;
  • wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogą;
  • prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom;
  • prowadzenie ewidencji miejscowości ulic i adresów;
  • przygotowanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu działania referatu oraz przygotowywanie projektów lub istotnych warunków umów;
  • obsługa inwestycji, w tym prowadzenie działań dotyczących zrealizowanych inwestycji.