OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MYSZYŃCA o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko : “realizacji zespołu kolektorów słonecznych (paneli fotowoltaicznych) o mocy elektrycznej od 0,5 MW do 1,8 MW obejmującą montaż paneli...
Myszyniec, dnia 25.07.2013 r.
Nr. IN.GP.6220.4.2013
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MYSZYŃCA
o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko
Zgodnie z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) Burmistrz Myszyńca podaje do publicznej wiadomości informację o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na:
“realizacji zespołu kolektorów słonecznych (paneli fotowoltaicznych) o mocy elektrycznej od 0,5 MW do 1,8 MW obejmującą montaż paneli fotowoltaicznych na stelażach o konstrukcji stalowej i wysokości do 3 m ponad średni poziom terenu w ilości maksymalnej od 2000 do 7200 sztuk wraz z realizacją innych niezbędnych do jego funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej na terenie działki o nr geod. 422 położonej na terenie gminy Myszyniec obręb 14 Wolkowe".
- Postępowanie prowadzone jest na wniosek PP. Agaty i Dariusza Szczygieł, zam. 15-523 Grabówka, ul. Jodłowa 23, Adama Bargłowskiego, zam. 15-048 Białystok, ul. Skorupska 28 m 12, prowadzących działalność gospodarczą w ramach półki cywilnej pod nazwą SOLARPROJEKT S.C.
- Informuję o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu dotyczącego przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
- Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Myszyńca.
- Organem właściwym do dokonania uzgodnień jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie oraz do wydania opinii Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ostrołęce.
- Informuję o :
- możliwości zapoznania się z wnioskiem oraz pozostałą dokumentacją sprawy,
- możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie planowanego przedsięwzięcia.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w Referacie Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 - parter budynku w godzinach pracy Urzędu 800-1600 w terminie od 26 lipca 2013 r. do 16 sierpnia 2013 roku. Ponadto informuję o możliwości składania w w/w terminie uwag i wniosków w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu pokój nr 7 – I piętro w godzinach pracy Urzędu: 800 -1600.
BURMISTRZ
/-/ mgr inż. Bogdan Glinka
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2013-07-25 15:55:33 |
Opublikował: | Dariusz Kobus |
Data publikacji: | 2013-07-25 15:58:16 |
Ostatnia zmiana: | 2013-07-25 15:57:37 |
Ilość wyświetleń: | 1217 |