ZAPYTANIE OFERTOWE na organizację i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie gminy Myszyniec do równowartości kwoty netto 14 000 € (56 274,40 PLN)
Myszyniec, dnia 11 czerwca 2013 r.
IN.GK.271.4.2013
ZAPYTANIE OFERTOWE
na organizację i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie gminy Myszyniec
do równowartości kwoty netto 14 000 € (56 274,40 PLN)
Zamawiający:
Gmina Myszyniec
Plac Wolności 60
07-430 Myszyniec
tel/fax 029 77-21-141
http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
e-mail: sekretariat@myszyniec.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa: organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Myszyniec.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie gminy Myszyniec, zwanego dalej PSZOK, spełniającego określone następujące warunki:
1) Punkt musi być zlokalizowany przy drodze publicznej;
2) Lokalizacja powinna zapewniać łatwy dojazd dla mieszkańców gminy Myszyniec do terenu PSZOK;
3) PSZOK powinien być zlokalizowany w Myszyńcu lub w miejscowości przyległej w odległości maksymalnej 3 km od centrum Myszyńca;
4) powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa między innymi prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ;
5) Teren PSZOK musi być utwardzony , ogrodzony i wg potrzeb w zależności od pory roku i godzin otwarcia- oświetlony.
6) Dni i godziny otwarcia Punktu to minimum:
a) wtorek:11:00-17:00
b) czwartek: 8:00-14:00
c) sobota: 10:00-14:00
7) Wykonawca posiada prawo dysponowania terenem;
8) Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy następujące aktualne zezwolenia i wymagane prawem decyzje:
a) decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów;
b) decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (jeśli dotyczy);
c) decyzja o warunkach zabudowy dotycząca PSZOK ( jeśli jest wymagana);
d) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dotyczącą PSZOK.
9) Rodzaje odpadów, które mają być odbierane w PSZOK:
a) szkło białe i kolorowe, bez szkła typu duralex, szyb samochodowych, luster itp.
b) tworzywa sztuczne (tzw. plastik), w tym typu PET, PP, EPS, butelki po napojach itp.
c) metal, w tym puszki
d) papier, tektura, w tym gazety, czasopisma itp.
e) opakowania wielomateriałowe, np. opakowania kartonowe po mleku, napojach i sokach
f) tekstylia i odzież, w tym ubrania, obuwie itp.
g) odpady ulegające biodegradacji, bioodpady i odpady zielone
h) przeterminowane leki i chemikalia
i) zużyte baterie i akumulatory
j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
k) odpady wielkogabarytowe, w tym meble
l) odpady budowlane i rozbiórkowe
m) zużyte opony
10) Ilości odpadów, które mają być odbierane w PSZOK
Zamawiający nie jest w stanie oszacować jakie ilości w/w odpadów mogą być dostarczone przez mieszkańców gminy Myszyniec do PSZOK.
Dane szczegółowe dotyczące gminy Myszyniec
a) Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Myszyniec wynosi ok. 10 735 w zabudowie jednorodzinnej (wg danych USC na dzień 31.05.2013 r.)
b) Liczba mieszkańców rzeczywiście zamieszkujących na terenie gminy Myszyniec zgodnie ze złożonymi deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosi ok. 8351( ujęte zostały też gospodarstwa domowe, które nie złożyły deklaracji na dzień 31.05.2013 r.)
c) Ilość miejscowości: 19
d) Liczba gospodarstw domowych - 2379 wg danych ewidencji ludności i złożonych deklaracji
e) Liczba gospodarstw domowych, które zadeklarowały prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów - 2189
f) Liczba gospodarstw domowych, które nie zadeklarowały prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów – 102
g) Liczba gospodarstw domowych, które nie złożyła deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami - 88 (należy je traktować jako objęte przedmiotem zamówienia, nie prowadzące selektywnej zbiórki odpadów)
h) liczba gospodarstw domowych, które zadeklarowało potrzebę zbiórki odpadów biodegradowalnych – 1106
i) liczba nieruchomości niezamieszkałych- 235 w tym 171, które będą oddawać odpady z prowadzonej działalności w odrębnych pojemnikach i workach
j) liczba nieruchomościniezamieszkałych, gdzie zadeklarowano selektywną zbiórkę odpadów – 172
k) liczba nieruchomościniezamieszkałych, gdzie zadeklarowano brak selektywnej zbiórki odpadów – 63
l) liczba nieruchomości niezamieszkałych, gdzie zadeklarowano potrzebę zbiórki odpadów biodegradowalnych – 150
11) Przyjmowanie w/w rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie gminy Myszyniec (dowód osobisty, nakaz płatniczy lub inny dokument)
12) Punkt musi być wyposażony w:
– kontenery lub pojemniki zamykane odpowiedniej wielkości na odpady należące do kategorii:
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory
– kontenery lub pojemniki otwarte odpowiedniej wielkości na odpady z pozostałych wyżej wymienionych kategorii
– legalizowaną wagę towarową.
13) Ważenie przyjmowanych odpadów
14) Prowadzenie rejestru przyjmowanych odpadów prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
15) Utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku.
16) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie wykazów i kwartalnych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego terminie nie później niż do końca miesiąca następującego po kwartale którego dotyczy. Sprawozdania należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 15 maja 2012r. (Dz. U. z 2012, poz. 630) w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
III. Termin złożenia oferty: 14.06.2013 r., godz. 10 :00
IV. Opis sposobu przygotowywania ofert .
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
6. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny, pismem czytelnym.
7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
8. Wskazanym jest, by pierwsza strona oferty zawierała spis wszystkich dokumentów znajdujących się w kopercie / opakowaniu – brak takiego spisu nie skutkuje odrzuceniem oferty.
9. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości de kompletacji zawartości oferty.
10. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
„Oferta – usługi –
„Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie gminy Myszyniec”
Nie otwierać przed 14 czerwca 2013 r., godz. 1015
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
12. W przypadku przesyłania oferty pocztą / kurierem Zamawiający zaleca, ze względu na możliwość uszkodzenia opakowania, zastosowanie dwóch kopert oznakowanych w opisany powyżej sposób.
13. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na wytyczne.
14. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 1).
2) Oświadczenie dotyczące posiadanych dokumentów PSZOK
V. Termin realizacji zamówienia : od 1.07.2013 r. do 30.06.2014 r.
VI. Miejsce złożenia oferty:
Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec (sekretariat)
VII. Załączniki:
- wzór umowy
- formularz ofertowy
- oświadczenie dotyczące posiadanych dokumentów PSZOK.
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (12.9kB) | ||
Załącznik nr 2 do zapyatnia ofertowego Pszok (26.8kB) | ||
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (28kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2013-06-11 13:32:27 |
Opublikował: | Dariusz Kobus |
Data publikacji: | 2013-06-11 13:48:23 |
Ostatnia zmiana: | 2013-06-11 13:48:38 |
Ilość wyświetleń: | 1855 |