Myszyniec, dnia 20 listopada 2012 r.

 

IN.IOŚ.271.1.2012

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie tablicy pamiątkowej dla realizowanego projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w msc. Myszyniec Stary, części msc. Myszyniec-Koryta i Wolkowe (zlewnia I-V) oraz budowa kolektora sanitarnego wraz z przebudową przepompowni i rozbiórką oczyszczalni ścieków „BIOBLOK MUa50” w Myszyńcu

do równowartości kwoty netto 14 000 € (56 274,40 PLN)

 

 

Zamawiający:

Gmina Myszyniec

Plac Wolności 60

07-430 Myszyniec

tel/faks: 029 77-21-141

http://www.myszyniec.pl

http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

 

zaprasza do złożenia oferty cenowej

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 tablic pamiątkowych dla realizowanego przez Gminę Projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w msc. Myszyniec Stary, części msc. Myszyniec-Koryta i Wolkowe (zlewnia I-V) oraz budowa kolektora sanitarnego wraz z przebudową przepompowni i rozbiórką oczyszczalni ścieków „BIOBLOK MUa50” w Myszyńcu”.

 

II. Opis wykonania zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie 2 tablic pamiątkowych o następujących parametrach:

WYMIARY: 2,0 m (szerokość) x 1,5 m (wysokość) + 2 słupki o dostosowanej do wymiarów tablicy długości w celu montażu tablicy w podłożu.

Układ tablicy pamiątkowej:

  • § nagłówek tablicy:

Obszar nagłówka powinien zajmować 25% całkowitej powierzchni tablicy, na którym znajduje się zestawienie logotypu RPO WM. W tej części powinno pojawić się także hasło Programu: dla rozwoju Mazowsza.

  • § środek tablicy:

W środkowej części tablicy należy umieścić tytuł projektu oraz informację o poziomie dofinansowania z EFRR. Na samym dole należy umieścić okres realizacji inwestycji oraz nazwę beneficjenta. Obszar środka tablicy powinien zawierać około 50% jej całkowitej powierzchni.

  • § stopka tablicy:

Obszar stopki powinien zajmować co najmniej 25 % całkowitej powierzchni tablicy i zawierać informację o współfinansowaniu ze środków EFRR wyrażoną w zdaniu: „Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013”.

Materiały:

  1. Tablice mają być wykonane z blachy ocynkowanej pokrytej folią z nadrukiem.
  2. Słupki mają być wykonane ze stali, pokryte farbą antykorozyjną oraz pomalowane na srebrno.

 

III. Termin złożenia oferty: 30.11.2012 r.

 

IV. Termin wykonania tablic: 14 dni od przekazania zlecenia

 

V. Miejsce złożenia oferty:

Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec (sekretariat)

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonanie tablic pamiątkowych. Nie otwierać do 30.11.2012 r.”

 

VI. Załączniki:

  • wzór tablicy informacyjnej
  • formularz ofertowy