Myszyniec, dnia 15.10.2012 r.

IN.GP.6733.20.2012.LK

 

ZAWIADOMIENIE – OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania

 

      Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 w zw. z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r., Dz. U. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 647),

Burmistrz Myszyńca

Zawiadamia właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że w dniu 03.09.2012 r. na wniosek – Pełnomocnika Pana Bogdana Sokalskiego, działającej w imieniu i na rzecz PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna, ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin na podstawie pełnomocnictwa nr 12/2012, znak:  RE10/RI/23/2012 z dnia 02.01.2012 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na:  budowie napowietrznej linii elektroenergetycznej nN 0,4 kV przewodem izolowanym AsXSn 4x70 mm2 + AsXSn 2x25 mm2 (oświetlenie na odcinku ok. 220 m) oraz wykonanie przyłącza kablowego YAKXS 4x35x mm2 do złącza ZK-1a usytuowanego na granicy działki ozn. nr geod. 402/6 w miejscowości Wolkowe gm. Myszyniec.

Inwestycja zlokalizowana będzie na terenie działek ozn. nr geod. 287, 288, 289, 290, 292/1, 292/2, 294, 297, 298, 295, 816, 801/1, 124/3, 124/2, 124/4, 278, 277, 276 w miejscowości Wolkowe, gm. Myszyniec.

        Stosownie  do art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.), zainteresowane strony uprawnione są do czynnego udziału w każdym stadium postępowania w przedmiotowej sprawie, do wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Zainteresowani w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia mogą zapoznać się z zamierzeniami inwestora w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Pl. Wolności 60, 07-430 Myszyniec, Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 – parter budynku w godzinach pracy Urzędu 8°° - 16°°.

Jednocześnie informuję , że strony w określonym powyżej terminie 14 dni od dnia otrzymania do wiadomości zawiadomienia  mają prawo do składania  uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, plac Wolności 60, pokój nr 7 – I Pietro w godzinach pracy Urzędu.

 

Sprawę prowadzi:

Leszek Kabacik  -  Tel. (29) 77 21 141 w. 16.

gp1@myszyniec.pl