Myszyniec, 17 sierpnia 2012r.

IN.GK.271.1.2012

 

 

Wg rozdzielnika

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot. postępowania przetargowego pn. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na terenie gminy Myszyniec – zadanie 1 (etap I-III)”

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Myszyniec informuje, o wyniku oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na terenie gminy Myszyniec – zadanie 1 (etap I-III)”.

 

  1. 1.      Wybór najkorzystniejszej oferty:

 

Za najkorzystniejszą uznano ofertę Nr 10 złożoną przez:

P.H.U. „INWOD” Roman Pacek, ul. Nowodworska 5, 21-100 Lubartów

oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 2.998.617,00 zł brutto.

 

Uzasadnienie wyboru

Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium „cena”.

 

Wykaz i porównanie złożonych ofert:

 

Nr

oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena oferty

PLN

Liczba pkt. w kryterium „Cena"

1

P.P.H. „MELIOREX” Sp. z o.o.

ul. Kolejowa 12, 16-420 Raczki

7.444.945,13

40,28

2

Przedsiębiorstwo Instalacyjne „PRIM” S.A.

ul. Suwalska 84, 19-300 Ełk

4.280.076,11

70,06

3

ZAKŁAD HYDRAULICZNY „INSMONT” s.c.

ul. Nowoleśna 6a, 06-500 Mława

3.575.899,44

83,86

4

ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH I GAZOWYCH Józef Piwnicki

Kozłów 91, 26-613 Radom

6.229.562,96

48,14

5

ZAKŁAD USŁUGOWY Wodno-Kanalizacyjny i C.O. Dariusz Bartczak

ul. Sienkiewicza 1, 88-220 Osięciny

4.129.656,37

72,61

6

PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA ROLNICTWA W WODĘ „WODROL-OLSZTYN” w Dywitach Sp. z o.o.

ul. Spółdzielcza 23, 11-001 Dywity

7.519.787,54

39,88

7

Zakład Usług WOD-KAN C.O. Gazu  i Zaopatrzenia Wsi w Wodę Wiesław Kuczalski

ul. Dzierzgowska 40, 06-500 Mława

4.337.352,99

69,13

8

Skanska S.A.

ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa

7.255.680,41

41,33

9

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA” RYSZARD ZIEJA

ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża

4.099.975,14

73,14

10

P.H.U. „INWOD” Roman Pacek

ul. Nowodworska 5, 21-100 Lubartów

2.998.617,00

100,00

11

KONSORCJUM:

- „MARABUD  Zakład Remontowo-Budowlany M. Chmielewski i M. Dąbrowski” Sp. jawna

- Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych „INSTAL”

 

ul. Kajetańska 9, 02-495 Warszawa

 

ul. Ustronna 7, 08-300 Sokołów Podlaski

3.723.000,00

---

12

SANPROD Sp. z o.o.

ul. Zawadzkiego „Zośki” 8, 07-410 Ostrołęka

4.286.436,31

69,96

13

KONSORCJUM:

- Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej „ENERGAS” s.c. Paweł i Andrzej Ochenkowscy

- Zakład Instalacji Sanitarnych Janusz Ochenkowski

 

ul. Warszawska 2, 07-410 Ostrołęka

 

ul. Warszawska 2, 07-410 Ostrołęka

3.676.681,93

81,56

14

P.H.U. „BUDWAR” Danuta Wardęcka

Warchały 26/34, 12-122 Jedwabno

4.421.908,32

67,81

15

„MULTI-KOM” Andrzej Nakielski

ul. 6-go Września 12, 07-409 Ostrołęka

3.762.193,28

---

 

 
Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 10 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru.

 

2. Informacja o ofertach odrzuconych wraz z uzasadnieniem:

W prowadzonym postępowaniu odrzucono 2 oferty:

Zamawiający odrzucił oferty nr 11 i nr 15:

1) KONSORCJUM:

- „MARABUD  Zakład Remontowo-Budowlany M. Chmielewski i M. Dąbrowski” Sp. jawna; ul. Kajetańska 9, 02-495 Warszawa

- Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych „INSTAL”; ul. Ustronna 7, 08-300 Sokołów Podlaski

 

2) „MULTI-KOM” Andrzej Nakielski

    ul. 6-go Września 12, 07-409 Ostrołęka

 

Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2  ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, iż Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z pkt. 10.14.14 i 10.14.17 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymagał od Wykonawców złożenia wraz z ofertą:

  • harmonogramu rzeczowo-finansowego, uwzględniającego poszczególne etapy, czasokresy i zaangażowanie procentowe oraz wartościowe w ujęciu miesięcznym z wyodrębnieniem zakresów powierzonych podwykonawcom, przy czym harmonogram winien zostać przygotowany w kwotach netto (z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 8 do SIWZ),
  • kosztorysu ofertowego sporządzonego, w oparciu o projekt budowlany, przedmiar i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.

W/w Wykonawcy wraz z ofertą załączyli harmonogram rzeczowo-finansowy, który nie został w ogóle wypełniony, ponadto KONSORCJUM firm: „MARABUD  Zakład Remontowo-Budowlany M. Chmielewski i M. Dąbrowski” Sp. jawna oraz Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych „INSTAL” nie załączyli do oferty także kosztorysu ofertowego.

W związku z powyższym, Zamawiający ustalił podczas badania ofert, iż złożone oferty nie uwzględniają wytycznych zawartych w SIWZ, tym samym treść ofert jest niezgodna z treścią SIWZ.

Mając na uwadze powyższe oferty w/w Wykonawców nie spełniają warunku określonego w art. 82 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i zostały odrzucone w przedmiotowym postępowaniu, stosowanie do regulacji zwartej w art. 89 ust. 1 pkt. 2 cytowanej na wstępie ustawy.

Zamawiający informuje również, iż  zarówno harmonogram rzeczowo-finansowy jak i kosztorys ofertowy nie stanowią dokumentów potwierdzających  spełnianie warunków udziału w postępowaniu, są natomiast dokumentami stanowiącymi treść oferty, wobec czego nie podlegają  uzupełnieniu na podstawie art. 26. ust. 3 i 4 oraz nie podlegają korekcie na podstawie art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

3. Informacja o wykonawcach wykluczonych z postępowania wraz z uzasadnieniem:

W prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żądnych wykonawców.

 

4. Informacja o terminie, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia wysłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.