ZAPYTANIE OFERTOWE - na wykonanie tablicy informacyjnej dla realizowanego projektu pn.: "Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zastosowanie instalacji solarnych i pomp ciepła, celem poprawy środowiska naturalnego gminy Myszyniec" do równowartości kw
Myszyniec, dnia 3 sierpnia 2012 r.
IN.IS.271.2.1.2012
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie tablicy informacyjnej dla realizowanego projektu pn.: „Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zastosowanie instalacji solarnych i pomp ciepła,
celem poprawy środowiska naturalnego gminy Myszyniec”
do równowartości kwoty netto 14 000 € (56 274,40 PLN)
Zamawiający:
Gmina Myszyniec
Plac Wolności 60
07-430 Myszyniec
tel/fax 029 77-21-141
http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
e-mail: sekretariat@myszyniec.pl
Zaprasza do złożenia oferty cenowej
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tablicy informacyjnej dla realizowanego przez Gminę projektu pn.: „Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zastosowanie instalacji solarnych i pomp ciepła, celem poprawy środowiska naturalnego gminy Myszyniec”.
II. Opis wykonania zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 1 szt. tablicy informacyjnej o następujących parametrach:
WYMIARY: 2,0 m (szerokość) x 1,5 m (wysokość) + 2 słupki o dostosowanej do wymiarów tablicy długości w celu montażu tablicy w podłożu
Układ tablicy informacyjnej:
- § nagłówek tablicy:
Obszar nagłówka powinien zajmować 25 % całkowitej powierzchni tablicy. W tej części powinny pojawić się: logotyp RPO WM oraz hasło Programu: dla rozwoju Mazowsza.
- § środek tablicy:
W środkowej części tablicy należy umieścić tytuł projektu oraz informację o poziomie dofinansowania z EFRR. Na samym dole należy umieścić nazwę beneficjenta. Obszar środka tablicy powinien zawierać około 50 % jej całkowitej powierzchni.
- § stopka tablicy:
Obszar stopki powinien zajmować co najmniej 25 % całkowitej powierzchni tablicy i zawierać informację o współfinansowaniu ze środków EFRR wyrażoną w zdaniu: „Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013”.
III. Termin złożenia oferty: 13.08.2012 r.
IV. Termin wykonania tablicy: 14 dni od przekazania zlecenia
IV. Miejsce złożenia oferty:
Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec (sekretariat p. nr 7)
V. Załączniki:
- wzór tablicy informacyjnej
- formularz ofertowy
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2012-08-03 15:22:09 |
Opublikował: | Dariusz Kobus |
Data publikacji: | 2012-08-03 15:42:02 |
Ostatnia zmiana: | 2012-08-03 15:54:37 |
Ilość wyświetleń: | 1428 |