Myszyniec, dnia 17.04.2012 r.

IN.GP.6733.6.2012.LK

 

ZAWIADOMIENIE – OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania

 

      Zgodnie z art. 61 § 4 w zw. z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r., Dz. U. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. nr 80, poz. 717 z późn. zm.),

Burmistrz Myszyńca

 

Zawiadamia właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że w dniu 28.02.2012 r. na wniosek – Pełnomocnika Pana Bogdana Sokalskiego  działającego w imieniu i na rzecz PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna, ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin na podstawie pełnomocnictwa nr 12/2012, znak:  RE10/RI/23/2012 z dnia 02.01.2012 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą:  budowa elektroenergetycznej linii napowietrznej nN 0,4 kV przewodem izolowanym typu AsXSn 4 x 70 mm2 oraz na wykonaniu przyłącza napowietrznego wykonanego przewodem typu AsXSn 4 x 25 mm2 w celu zasilania w energie elektryczną budynku mieszkalnego zlokalizowanego na terenie działki ozn. nr geod. 405/5, inwestycja zlokalizowana będzie na terenie działek ozn. nr geod. 397, 398/1, 398/2, 399, 400/1, 400/8, 400/9, 401, 402/8, 403/1, 403/2, 404, 405/1, 405/2, 405/5, 407/1, 407/3 w miejscowości Wolkowe, gm. Myszyniec.

        Stosownie  do art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.), zainteresowane strony uprawnione są do czynnego udziału w każdym stadium postępowania w przedmiotowej sprawie, do wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Zainteresowani w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia mogą zapoznać się z zamierzeniami inwestora w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Pl. Wolności 60, 07-430 Myszyniec, Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 – parter budynku w godzinach pracy Urzędu 8°° - 16°°.

Jednocześnie informuję , że strony w określonym powyżej terminie 14 dni od dnia otrzymania do wiadomości zawiadomienia  mają prawo do składania  uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, plac Wolności 60, pokój nr 7 – I Pietro w godzinach pracy Urzędu.

Z up. B U R M I S T R Z A

          Kierownik Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej

-//-

        mgr inż. Daniel Walijewski

 

Sprawę prowadzi:

Leszek Kabacik  

Tel. (29) 77 21 141 w. 16.