BURMISTRZ MYSZYŃCA

Myszyniec, dnia 11.04.2012 r.

Nr IN.GP.6220.7.2011

 

 

Obwieszczenie - zawiadomienie

o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

 

 

       W związku z toczącym się postępowaniem z wniosku z dnia 20.12.2011 r., Nr K&K/R/5/2011, Pełnomocnika Pana Jacka Konopki zamieszkałego w Dywitach przy ul. Ługwałdzkiej 22, 11-010 Dywity, działającego pod nazwą: KONOPKA & KONOPKA, Analizy Techniczne i Doradztwo w Dziedzinie Ochrony Środowiska s.c., Jacek Konopka, Lucyna Cywińska-Konopka, ul. Ługwałdzka 22, 11-001 Dywity, w imieniu i na rzecz Pani Teresy Samsel, zam. Wolkowe 156 A, 07-430 Myszyniec, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dotyczących realizacji planowanego przedsięwzięcia polegającego na: "rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku garażu z przeznaczeniem na stację demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji wraz z dwoma stanowiskami do prowadzenia prac serwisowo-naprawczych pojazdów, planowanego do realizacji na działkach o numerach geodezyjnych 484/3 i 484/4, położonych w miejscowości Wolkowe, gm. Myszyniec, pow. ostrołęcki.", Burmistrz Myszyńca na podstawie art. 81 w związku z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) zawiadamia strony postępowania administracyjnego, iż zebrane zostały wystarczające dowody i materiały niezbędne do wydania decyzji w sprawie oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko.

       Jednocześnie informuję, że wydane zostały uzgodnienia o uwarunkowaniach dla realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia w tym;

-        opinia sanitarna z dnia 18.01.2012 r., nr PPIS/ZNS/712/6/2012, wydana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrołęce;

-        postanowienie z dnia 20 marca 2012 r., nr WOOŚ-II.4242.2.2012.NL, wydane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie.

Zgodnie z treścią art. 10 § 1 Kpa stronie przysługuje prawo do wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Strona może dokonać tych czynności osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu (art. 32 i 33 Kpa).

       Akta sprawy znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, w Referacie Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 - parter budynku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do1600 w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

  Z up. B U R M I S T R Z A

Kierownik Referatu Inwestycji, Planowania

Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej

/-/ mgr inż. Daniel Walijewski

Otrzymują :

  1. Strony postępowania administracyjnego według oddzielnego wykazu,

Pan/Pani: ...............................................................................................

................................................................................................................

  1. Zainteresowani poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Urzędu: "myszyniec.nowoczesnagmina.pl ",
  2. IN.GP. a/a.

Dowiadomości:

       1.    KONOPKA & KONOPKA., Jacek Konopka, Lucyna Cywińska-Konopka, Analizy Techniczne i

              Doradztwo w Dziedzinie Ochrony Środowiska s.c., 11-001 DYWITY, ul. Ługwałdzka 22,

  1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa,
  2. 3.       Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ostrołęce, ul. Targowa 4, 07-410 Ostrołęka.

 

Sporządził: Zdzisław Bachmura tel. 29 7721 141 w. 16

gp@myszyniec.nowoczesnagmina.pl