Myszyniec: Wyposażenie budynku Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu
Numer ogłoszenia: 25564 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie budynku Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane wykończeniowe: MUZEUM - elementy wykończenia wewnętrznego 1.Ściany i ścianki działowe. Istniejące ściany zewnętrzne, zgodnie z projektem budowlanym budynku, zostaną obłożone od wewnątrz balem drewnianym gr. 8 cm z pustką między balem a ścianą konstrukcyjną o gr. 2,5 cm. Ściany wewnętrzne działowe pomieszczeń muzeum regionalnego wykonać z bala drewnianego identycznego z zastosowanym jako okładzina ścian zewnętrznych. Ściany działowe projektuje się wykonać na całą wysokość pomieszczenia, t.j. do wysokości 317 cm. Projektuje się wykonanie malowania wszystkich ścian wykonanych z bala drewnianego wodorozcieńczalną emalią akrylową matową w kolorze białym przeznaczoną do stosowania wewnątrz pomieszczeń. 2. Podłogi. Projektuje się pokrycie posadzek w pomieszczeniach muzeum regionalnego płytkami gresowymi w kolorze ciemno brązowym przypominającymi naturalną podłogę z desek. Fuga powinna być w kolorze zbliżonym do koloru gresu. Nie przewiduje się wykonania cokolików przyściennych. 3. Opaski okien i drzwi. Projektuje się wykonanie opasek wokół okien, otworów drzwiowych oraz wykonanie parapetów okiennych z desek sosnowych gr. 2 cm zabezpieczonych do stopnia nierozprzestrzeniania ognia i polakierować matowym lakierem bezbarwnym. 4. Schody. Projektuje się wykonanie atrapy schodów na strych umieszczonych w sieni. Schody drewniane policzkowe należy zabezpieczyć do stopnia nierozprzestrzeniania ognia i polakierować matowym lakierem bezbarwnym. Policzki i stopnie wykonane z desek drewnianych gr. 4 cm i wys. 20 cm. 5. Zadaszenie wejścia do muzeum regionalnego. Zaprojektowano wykonanie zadaszenia do muzeum regionalnego w formie ganku wejściowego do chaty kurpiowskiej z elementów drewnianych, pokrycie zadaszenia łupkiem drewnianym identycznym jak pokrycie dachu budynku. Wszystkie elementy drewniane zadaszenia należy zabezpieczyć do stopnia nierozprzestrzeniania ognia i polakierować matowym lakierem bezbarwnym. 6. Atrapa pieca grzewczego i chlebowego z trzonem kuchennym. Zaprojektowano wykonanie atrapy pieca kurpiowskiego w technologii gipsowo-kartonowej z dwukrotnym pokryciem płytami gipsowo-kartonowymi z wyoblonymi krawędziami i wykonaniem dekoracyjnego tynku imitującego powierzchnię tynku glinianego spotykanego w tradycyjnych chatach kurpiowskich. Atrapa pieca malowana farbą akrylową w kolorze białym. Elementy stalowe pieca jak atrapa płyty grzewczej z fajerkami, zasuwy, drzwiczki, odbojnik rurowy wykonać jako stalowe malowane farbą w kolorze czarnym. 7. Sufity podwieszone. Należy wykonać sufity podwieszone we wszystkich pomieszczeniach muzeum regionalnego, za wyjątkiem pomieszczenia wystaw tymczasowych, z desek sosnowych gr. 1,9 cm i szer. około 20 cm podwieszonych systemowo do stropu żelbetowego. Dodatkowo projektuje się wykonanie atrapy belek stropowych bezpośrednio pod sufitem podwieszonym z bali drewnianych sosnowych o wym. około 10x15 cm. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć do stopnia nierozprzestrzeniania ognia i zabejcować bejcą w kolorze ciemnobrązowym zbliżonym do koloru gresu. W pomieszczeniu sieni zaprojektowano atrapę wyjścia na strych z desek drewnianych wykończonych w identyczny sposób jak sufit podwieszony. 8. Oświetlenie. Należy zastosować oprawy oświetleniowe według załączonego projektu branży elektrycznej. W pomieszczeniu wystaw tymczasowych szynę, do której montowane będą oprawy halogenowe kierunkowe, należy przymocować do spodu belek stropowych. 9. Pozostałe elementy wyposażenia wnętrz muzeum regionalnego. W pomieszczeniu wystaw tymczasowych zaprojektowano wykonanie systemu listwowego do zawieszania grafik ściennych na systemowych linkach. SALA KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWA - elementy wykończenia wewnętrznego 1. Ściany. Istniejące ściany zewnętrzne, zgodnie z projektem budowlanym budynku, zostaną obłożone od wewnątrz balem drewnianym gr. 8 cm z pustką między balem a ścianą konstrukcyjną o gr. 2,5 cm. Sposób zabezpieczenia ścian wykonanych z bala powinien być zgodny z projektem budowlanym. Sugeruje się, aby zachować naturalny wygląd drewna poprzez polakierowanie powierzchni drewnianych matowym lakierem bezbarwnym. 2. Podłogi. W pomieszczeniu sali konferencyjno-szkoleniowej nie projektuje się wykonania okładzin podłóg, ponieważ Inwestor zakupił wcześniej gres przeznaczony do wyłożenia podłóg w tym pomieszczeniu. 3. Opaski okien i drzwi. Projektuje się wykonanie opasek wokół okien, otworów drzwiowych oraz wykonanie parapetów okiennych z desek sosnowych gr. 2 cm zabezpieczonych do stopnia nierozprzestrzeniania ognia i polakierować matowym lakierem bezbarwnym. 4. Obudowa podciągu i słupów. Projektuje się wykonanie obudowy podciągu żelbetowego i słupów żelbetowych w sposób zgodny z projektem budowlanym. Sugeruje się, aby ujednolicić szerokość obudowy podciągu z szerokością słupów powiększoną o obudowę rur kanalizacyjnych. Wszystkie powierzchnie drewniane powinny zachować naturalny wygląd drewna poprzez polakierowanie powierzchni drewnianych matowym lakierem bezbarwnym. Przestrzenie pomiędzy atrapami belek stropowych należy pokryć tynkiem dekoracyjnym imitującym powierzchnię nierównomiernego tynku glinianego malowany farbą akrylową w kolorze białym. 5. Zadaszenie wejścia do sali konferencyjno-szkoleniowej. Zaprojektowano wykonanie zadaszenia do sali konferencyjno-szkoleniowej w formie ganku wejściowego do chaty kurpiowskiej z elementów drewnianych, pokrycie zadaszenia łupkiem drewnianym identycznym jak pokrycie dachu budynku. Wszystkie elementy drewniane zadaszenia należy zabezpieczyć do stopnia nierozprzestrzeniania ognia i polakierować matowym lakierem bezbarwnym. 6. Bufet poczęstunkowy. Zaprojektowano wykonanie zadaszenia bufetu poczęstunkowego z elementów drewnianych z pokryciem zadaszenia łupkiem drewnianym identycznym jak pokrycie dachu budynku. Ścianę oddzielająca bufet poczęstunkowy od pomieszczenia sali konferencyjno-szkoleniowej należy wymurować z cegły klinkierowej identyczną z zastosowaną na cokole budynku do wysokości wskazanej na rysunku. Blat wykonać z klejonego drewna o wymiarach podanych na rysunkach. Wszystkie elementy drewniane zadaszenia należy zabezpieczyć do stopnia nierozprzestrzeniania ognia i polakierować matowym lakierem bezbarwnym. 7. Kominek. Kominek należy wymurować z cegły pełnej klinkierowej identycznej z zastosowaną w cokole budynku według rysunków. Okap kominka wykonany w technologi gipsowo-kartonowej pokrytej tynkiem imitującym powierzchnię nierównomiernego tynku glinianego malowany farbą akrylową w kolorze białym. Okap kominka zabezpieczony od wewnątrz odpowiedniej grubości izolacją termiczną i folia aluminiową. Należy zastosować typowy wkład kominkowy z szybą ochronną. Wymiar otworu w obudowie kominka dostosować do wymiarów wybranego wkładu kominkowego. 8. Sufity podwieszone. Projektuje się wykonanie sufitu podwieszonego z desek sosnowych gr. 1,9 cm i szer. około 20 cm podwieszonych systemowo do stropu żelbetowego tylko w pomieszczeniu baru. Projektuje się wykonanie atrapy belek stropowych bezpośrednio pod sufitem żelbetowym z bali drewnianych sosnowych o wym. około 10x15 cm. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć do stopnia nierozprzestrzeniania ognia i polakierować matowym lakierem bezbarwnym. 9. Oświetlenie. Należy zastosować oprawy oświetleniowe według załączonego projektu branży elektrycznej. W pomieszczeniu bufetu poczęstunkowego cztery oprawy meblowe halogenowe montowane do spodu płatwi drewnianych. Kasetony świetlne w liczbie sześciu sztuk wykonać zgodnie z rysunkiem detalu i mocować do płaszczyzny ścian obłożonych balem drewnianym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3500PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wskazanego w SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia złożonego zgodnie z art. 22 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego wskazanego w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanego w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonej opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz na podstawie załączonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej o wielkości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanego w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec, pokój nr 1, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec, pokój nr 7, I piętro (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej (PROW 2007-2013, działanie: Odnowa i rozwój wsi).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie