Myszyniec, dnia 17.11.2011 r.

IN.GP.6733.20.2011.LK

 

ZAWIADOMIENIE – OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania

 

Zgodnie z art. 61 § 4 w zw. z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r., Dz. U. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. nr 80, poz. 717 z późn. zm.),

Burmistrz Myszyńca

Zawiadamia właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że w dniu 28.10.2011 r. na wniosek – Gminy Myszyniec z siedzibą – Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą:  Przebudowa targowiska gminnego w Myszyńcu, gm. Myszyniec, inwestycja zlokalizowana będzie na terenie działek ozn. nr geod. 805/30, 805/26, 805/25, 805/15 w miejscowości Myszyniec.

Stosownie  do art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.), zainteresowane strony uprawnione są do czynnego udziału w każdym stadium postępowania w przedmiotowej sprawie, do wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Zainteresowani w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia mogą zapoznać się z zamierzeniami inwestora w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Pl. Wolności 60, 07-430 Myszyniec, Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 – parter budynku w godzinach pracy Urzędu 8°° - 16°°.

Jednocześnie informuję , że strony w określonym powyżej terminie 14 dni od dnia otrzymania do wiadomości zawiadomienia  mają prawo do składania  uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, plac Wolności 60, pokój nr 7 – I Pietro w godzinach pracy Urzędu.

 

Z up. B U R M I S T R Z A

Kierownik Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego

i Gospodarki Komunalnej

-//-

mgr inż. Daniel Walijewski

 

Otrzymują:

  1. Strony postępowania administracyjnego – właściciele i użytkownicy wieczyści nieruchomości w sąsiedztwie których będzie zlokalizowana inwestycja, wg odrębnego wykazu,
  2. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa,
  3. Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa,
  4. Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka,
  5. Nadleśnictwo Myszyniec, Zawodzie 3, 07-430 Myszyniec,
  6. Zainteresowani, poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń,
  7. Strona internetowa BIP Urzędu Miejskiego w Myszyńcu: „http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl”
  8. GP a/a.

 

Sprawę prowadzi:

Leszek Kabacik  - Referent ds. gospodarki przestrzennej

Tel. (29) 77 21 141 w. 16.