Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Myszyniec, dnia 14.03.2011 r.
IN.GP.6733.1.2011.LK
ZAWIADOMIENIE – OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 w zw. z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r., Dz. U. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. nr 80, poz. 717 z późn. zm.),
Burmistrz Myszyńca
Zawiadamia właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że w dniu 03.02.2011 r. na wniosek – Firmy Grala Jan Projektowanie i Doradztwo, Dzbenin 4E, 07-410 Ostrołęka, działającego w imieniu i na rzecz PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna, ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin na podstawie pełnomocnictwa nr RE10/RI/175/2011 z dnia 14.01.2011 r., w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa linii elektroenergetycznej napowietrznej nN-0,4 kV przewodem izolowanym samonośnym typu AsXSn 4x70 mm/2 o długości 85 oraz 110 m wraz z przyłączami: kablowym YAKSXS 4 x 35 mm/2 o długości 2 m, zakończonym złączem kablowo – pomiarowym typu ZK – 1a+1p oraz napowietrznym przewodem AsXSn 4x25 mm2 do 35 m w miejscowości Wolkowe, gm. Myszyniec”, inwestycja zlokalizowana będzie na terenie działek ozn. nr geod.: 801/1, 429/1, 831.
Stosownie do art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.), zainteresowane strony uprawnione są do czynnego udziału w każdym stadium postępowania w przedmiotowej sprawie, do wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zainteresowani w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia mogą zapoznać się z zamierzeniami inwestora w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Pl. Wolności 60, 07-430 Myszyniec, Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 – parter budynku w godzinach pracy Urzędu 8°° - 16°°.
Jednocześnie informuję , że strony w określonym powyżej terminie 14 dni od dnia otrzymania do wiadomości zawiadomienia mają prawo do składania uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, plac Wolności 60, pokój nr 7 – I Pietro w godzinach pracy Urzędu.
Z up. B U R M I S T R Z A
Kierownik Referatu Inwestycji, Planowania
Przestrzennego I Gospodarki Komunalnej
-//-
mgr inż. Daniel Walijewski
Otrzymują:
-
Strony postępowania:
Pan/Pani
…………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………
-
Gmina Myszyniec, plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec,
-
Zainteresowani, poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń,
-
Strona internetowa BIP Urzędu Miejskiego w Myszyńcu: „ myszyniec.nowoczesnagmina.pl”
-
GP a/a.
Sprawę prowadzi:
Leszek Kabacik - Tel. (29) 77 21 141 w. 16.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2011-03-17 10:26:25 |
Opublikował: | Dariusz Kobus |
Data publikacji: | 2011-03-17 10:31:23 |
Ostatnia zmiana: | 2011-03-17 10:31:28 |
Ilość wyświetleń: | 1348 |