Zarządzenie 129/09

Burmistrza Myszyńca

z dnia 21 stycznia 2009r.

 

w sprawie powołania komisji przetargowej

 

Na podstawie art. 19 - 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223  poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058) oraz  Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

 

Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.

„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Myszyniec w okresie od 01.02.2009r. do 31.12.2012” w następującym składzie:

 

  1. Sławomir Kamiński  – Przewodniczący komisji

  2. Daniel Walijewski   - Członek komisji

  3. Michał Warych– Członek komisji

  4. Marek Ludwiczak - Biegły

§ 2.

 

Komisja rozpocznie prace z dniem 22.01.2009r.

 

§ 3.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz

 

mgr inż. Bogdan Glinka