ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

Usługi dla dzieci i młodzieży



W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Myszyniec uzyskała dotację w wysokości 139.000 EURO, część tej dotacji w wysokości 5.158,10 EURO przeznacza na realizację niżej określonych usług.


  1. ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Gminy Myszyniec, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.


Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

    • usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy działań realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;

    • usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.


  1. SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, Plac Wolności 60, dnia 15 marca 2010 roku o godzinie 14.00.


  1. PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.


  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)


OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych


WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych


  1. Część I.

Koła zainteresowań w tym zajęcia sportowe.

  • usługa realizowana w sposób ciągły 20 tygodni x 4 godziny w tygodniu,

  • posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej,

  • osoba realizująca usługę posiada doświadczenie w zakresie usługi,

  • zakup niezbędnych materiałów,

  • objęcie usługą minimum 10 osób,

  • aktywny udział w zajęciach integrujący dzieci i młodzież,

  • powstanie grup trwale kontynuujących swoje zainteresowania,

  • na realizację w/w usług Gmina przeznacza kwotę do 10.000,00PLN.


Zamawiający zastrzega, że kwota przeznaczona na realizację zadania może ulec zmianie w zależności od kursu EURO w dniu zakontraktowania


Termin wykonania zamówienia: 1 kwietnia 2010 roku do 30 września 2010 roku

(minimum 20 tygodni)



  1. Część II.

Warsztaty regionalne „Kurpiowszczyzna – nasza mała Ojczyzna”.

  • usługa realizowana w sposób ciągły 10 tygodni x 2 godziny w tygodniu x 8 grup,

  • posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej,

  • osoba realizująca usługę posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne

  • zakup niezbędnych materiałów edukacyjnych,

  • objęcie usługą minimum 20 osób w grupie,

  • utworzenie minimum 8 grup,

  • na realizację w/w usług Gmina przeznacza kwotę do 10.000,00 PLN.


Zamawiający zastrzega, że kwota przeznaczona na realizację zadania może ulec zmianie w zależności od kursu EURO w dniu zakontraktowania



Termin wykonania zamówienia: 1 kwietnia 2010 roku do 30 czerwca 2010 roku

(minimum 10 tygodni)



Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.


Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: [1 godzina/dzień/tydzień/miesiąc] pracy usługodawcy]/ [wykonanie usług opisanych powyżej na rzecz 1 beneficjenta]


  1. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

  1. Organizacje pozarządowe (NGOs)

  2. Organizacje kościelne

  3. Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

  4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

  5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,


  1. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ


  1. w odniesieniu do części I (pkt. 4.1)

    1. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

    2. posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej,

    3. osoba realizująca usługę posiada doświadczenie w zakresie realizowanej usługi,

    4. przedstawienie spójnego programu realizacji usługi.


Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

  • oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej bazy lokalowej,

  • CV personelu mającego realizować usługi,

  • program realizacji usługi (pkt. 4 oferty)


  1. w odniesieniu do części II (pkt. 4.2)

    1. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

    2. posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej,

    3. osoba realizująca usługę posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne,

    4. przedstawienie spójnego programu realizowanej usługi,

    5. usługa ma być realizowana przez minimum 10 tygodni w okresie od 01-04-2009r. do 30-06-2010r.


Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

  • oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej bazy lokalowej,

  • CV personelu mającego realizować usługi,

  • program realizacji usługi.


Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.




  1. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT


SKŁADANIE OFERT

  1. Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60; 07-430 Myszyniec w terminie do dnia 29 marca 2010 roku do godziny 16.00

  2. Oferta winna być ważna przez co najmniej [30] dni od daty określonej w pkt. a)

  3. Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

Oferta na świadczenie usług: [tytuł usługi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.


OCENA OFERT

  1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

    1. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

    2. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).

Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

    1. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

  1. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy ogłoszeń.

  2. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

  3. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.



  1. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z Panią Aliną Śniadach, Urząd Miejski w Myszyńcu, e-mail: a.sniadach@myszyniec.pl


  1. ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz Oferty

  2. Wzór Umowy

  3. Wzór Sprawozdania