ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA Usługi dla dzieci i młodzieży
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA
Usługi dla rodzin
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Myszyniec uzyskała dotację w wysokości 503 583,10 PLN, część tej dotacji w wysokości 17000,00 (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) przeznacza na realizację niżej określonych usług.
1.ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Gminy Myszyniec, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.
2.SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, Plac Wolności 60, dnia 1 października 2008 roku o godzinie 15.00.
3.PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl, www.myszyniec.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.
4.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą część. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.
WARIANTY
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
1)Część I.
Utworzenie świetlic wiejskich w miejscowościach Charcibałda i Wykrot:
- posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej z pomieszczeniem do zajęć (min. 60 m2), z toaletą,
- dostępność usług od poniedziałku do piątku przez minimum 5 godz. dziennie, w godzinach popołudniowych,
- ustalenie tygodniowego harmonogramu zajęć,
- min. 10 osób dziennie korzysta z usług świetlicy,
- oferta zajęć dostosowana do potrzeb: dzieci, młodzieży, rodzin, emerytów i rencistów.
- możliwość kontynuacji zajęć w 2009 roku na warunkach finansowych zbliżonych do oferty złożonej w 2008r.
Termin wykonania zamówienia: od 05.09.2008 do 31.12.2008
5.UPRAWNIENI USŁUGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
1.Organizacje pozarządowe (NGOs)
2.Organizacje kościelne
3.Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,
4.Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze
5.Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,
Każdy z potencjalnych usługodawców musi spełnić jeden z poniższych warunków:
a)usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów, lub
b)usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami
6.KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
1.w odniesieniu do Części I ( pkt. 4.2)
a.zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,
b.dysponowanie odpowiednią bazą lokalową (min. 60 m2) i toaletą
c.przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
d.poprawnie wypełniony budżet usług
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych
w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem
CV personelu mającego realizować usługi
Plan zajęć
7.PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT
SKŁADANIE OFERT
a)Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60; 07 – 430 Myszyniec w terminie do 03.10. 2008 r. do godziny 11.00,
b)Oferta winna być ważna przez co najmniej [30] dni od daty określonej w pkt. a)
c)Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Oferta na świadczenie usług: [tytuł usługi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.
OCENA OFERT
1.Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a.Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
b.Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
c.Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),
2.Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.
3.Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.
4.Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.
8.KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się
z P. Anetą Marią Kalinowską, Urząd Miejski w Myszyńcu, tel. 029 77 21 148; 503 56 56 89;
e – mail: cifo@o2.pl
9.ZAŁĄCZNIKI
1.Formularz Oferty
2.Wzór Umowy
3.Wzór Sprawozdania
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Zaproszenie do składania ofert (wersja WORD) (26.3kB) | ||
Zaproszenie do składania ofert (wersja PDF) (58.7kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2008-09-12 08:23:50 |
Opublikował: | Dariusz Kobus |
Data publikacji: | 2008-09-12 08:23:50 |
Ostatnia zmiana: | 2008-09-12 08:33:36 |
Ilość wyświetleń: | 1659 |