Zarządzenie nr 68/07
Burmistrza Myszyńca
z dnia 14 grudnia 2007 roku

w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji


Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1.

W celu dokonania w dniu 17 grudnia 2007 roku odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zalesie” powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:


ze strony inwestora:

  1. Sławomir Kamiński – Sekretarz Gminy Myszyniec – przewodniczący komisji

  2. Daniel Walijewski – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu


ze strony wykonawcy robót:

Jan Brzozowski – Kierownik budowy

ze strony użytkownika:

Sławomir Ceberek – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

w Myszyńcu

oraz

Jacek Żebrowski – Inspektor nadzoru inwestorskiego


 

§ 2.

Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:

  • zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,

  • dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,

  • sporządzenia protokołu odbioru robót.


§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Myszyńca

mgr inż. Bogdan Glinka