ZARZĄDZENIE NR 64/07
BURMISTRZA MYSZYŃCA

z dnia 22 listopada 2007 roku

  

w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji

  

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje: 

§ 1.

W celu dokonania w dniu 23 listopada 2007 roku odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Myszyniec-Koryta”powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:

ze strony inwestora:

1.      Sławomir Kamiński – Sekretarz Gminy Myszyniec – przewodniczący komisji
2.      Daniel Walijewski – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

ze strony wykonawcy robót:

      Bernard Zbigniew Krajewski – Kierownik budowy

ze strony użytkownika:

Sławomir Ceberek – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Myszyńcu

oraz

Jacek Żebrowski – inspektor nadzoru inwestorskiego

§ 2.

Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:

-         zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,-         dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,
-         sporządzenia protokołu odbioru robót.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.