ZARZĄDZENIE  NR 20/07
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 13 marca 2007 roku
 

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej

 

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /Dz. U. z 2002 roku Nr 76, poz. 694/ zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Ustalam termin przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej  w Publicznej Szkole Podstawowej w Pełtach na dzień 23 marca 2007r.

 

§ 2

Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:

 

Przewodniczący komisji         - Alina Taradejna

Członek:                        - Edyta Piórkowska

Członek:                        - Dorota Mysiorska

                                                             

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

   Burmistrz Myszyńca

 mgr inż. Bogdan Glinka