Zarządzenie Nr 20/07 -w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej
ZARZĄDZENIE NR 20/07
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 13 marca 2007 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /Dz. U. z 2002 roku Nr 76, poz. 694/ zarządzam, co następuje:
§ 1
Ustalam termin przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Publicznej Szkole Podstawowej w Pełtach na dzień 23 marca 2007r.
§ 2
Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:
Przewodniczący komisji - Alina Taradejna
Członek: - Edyta Piórkowska
Członek: - Dorota Mysiorska
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Myszyńca
mgr inż. Bogdan Glinka
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Zarządzenie Nr 20/07 -w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej (17.2kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2007-07-23 15:04:45 |
Opublikował: | Dariusz Kobus |
Data publikacji: | 2007-07-15 15:15:10 |
Ostatnia zmiana: | 2007-07-23 15:14:55 |
Ilość wyświetleń: | 1339 |