Zarządzenie Nr 206/06 ( w sprawie wprowadzenia procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu)
ZARZĄDZENIE NR 203/06
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 24 stycznia 2006 roku
w sprawie wprowadzenia procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
Na podstawie art. 33 ust.1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządza się co następuje:
§ 1
Wprowadza się procedurę naboru kandydatów na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Procedura nie dotyczy pracowników zatrudnianych w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Myszyniec.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Załącznik do Zarządzenia Nr 203/06 Burmistrza Myszyńca z dnia 24 stycznia 2006 roku |
PROCEDURA NABORU NA WOLNE STANOWISKA POMOCNICZE I OBSŁUGI W URZĘDZIE MIEJSKIM W MYSZYŃCU
Celem tej procedury jest ustalenie zasad zatrudniania na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
Ilekroć w niniejszym zarządzeniu mowa o:
1. Burmistrzu – należy przez to rozumieć Burmistrza Myszyńca,
2. Sekretarzu - należy przez to rozumieć Sekretarza Gminy Myszyniec,
3. Urzędzie -należy przez to rozumieć Urząd Miejski w Myszyńcu,
4. BIP - należy przez to rozumieć Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony przez Urząd Miejski w Myszyńcu.
PRZEBIEG PROCEDURY
§ 2
1. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje burmistrz.
2. Decyzja, o której mowa w ust. 1, powinna być podjęta z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem, pozwalającym na uniknięcie zakłóceń w funkcjonowaniu urzędu.
§ 3
1. Sekretarz zobowiązany jest przedstawić burmistrzowi projekt opisu wolnego stanowiska pracy wraz z zakresem czynności.
2. Akceptacja przez Burmistrza projektu opisu stanowiska pracy wraz z zakresem czynności, powodują rozpoczęcie procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko obsługi lub pomocnicze.
§ 4
1. Nabór na wolne stanowiska pracowników obsługi i stanowiska pomocnicze przeprowadza Burmistrz.
2. Burmistrz może upoważnić Sekretarza Gminy do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracowników obsługi i stanowiska pomocnicze.
§ 5
1. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracowników obsługi i stanowiska pomocnicze powinno zawierać:
1) nazwę i adres jednostki,
2) określenie stanowiska, na które jest ogłaszany nabór,
3) określenie kwalifikacji niezbędnych do zatrudnienia,
4) wskazanie zakresu zadań na danym stanowisku,
5) wskazanie wymaganych dokumentów,
6) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracownika obsługi lub stanowisko pomocnicze podlega publikacji w:
1) BIP,
2) na tablicy ogłoszeń w urzędzie,
§ 6
1. Termin składania dokumentów określa w ogłoszeniu każdorazowo Burmistrz, wskazując datę rozpoczęcia i zakończenia przyjmowania dokumentów.
2. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych poza procedurą naboru.
3. Dokumenty złożone po upływie terminu nie są rozpatrywane i będą zwracane kandydatowi.
4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury rekrutacyjnej dołącza się do jego akt osobowych.
5. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów są przechowywane w Urzędzie.
§ 7
1. Analizy dokumentów dokonuje Burmistrz.
2. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się z ofertami złożonymi przez kandydatów i ustaleniu czy kandydat spełnia wymogi określone w ogłoszeniu o naborze.
3. Po analizie ofert Burmistrz może przeprowadzić dodatkowo rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami.
4. Burmistrz dokonuje wyboru kandydata, który spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze i zawiera z nim umowę o pracę.
5. Z naboru sporządza się protokół.
§ 8
1. Burmistrz dokonuje wyboru kandydata lub podejmuje decyzję o nie wybraniu żadnego kandydata w ciągu 30 dni od dnia upływu składania ofert.
2. Informacje o wynikach naboru zamieszcza się w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu przez okres co najmniej 30 dni.
3. Informacja, o której mowa w ust. 2, zawiera:
1) nazwę i adres jednostki
2) określenie stanowiska
3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego
4. uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.
§ 9
Za aktualizację procedury naboru odpowiedzialny jest Sekretarz.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Zarządzenie Nr 206/06 ( w sprawie wprowadzenia procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi w Urzędzie) - wersja PDF (36.6kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Dariusz Kobus |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dariusz Kobus |
Data wprowadzenia: | 2006-01-25 16:41:48 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2006-05-30 13:03:10 |
Ilość wyświetleń: | 1349 |