OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzania zmiany miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego Gminy Myszyniec obejmującego obszar gruntów położonych na terenie wsi Myszyniec Stary, w granicach przedstawionych na załączniku graficznym do uchwały
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199poz. 1227 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Myszyńcu uchwały nr XV/118/12 z dnia 20 czerwca 2012 roku o przystąpieniu do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Myszyniec obejmującego obszar gruntów położonych na terenie wsi Myszyniec Stary w granicach przedstawionych na załączniku graficznym do uchwały.
Zmianą planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje się obszar o powierzchni około 1,0 ha w skład którego wchodzi część nieruchomości ozn. nr ewid. 895/3, 896/7, 897/2 oraz nieruchomość 896/6.
Dokumentacja zgromadzona w przedmiotowej sprawie dostępna jest w Referacie Inwestcji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pokój nr 1, parter budynku, w godzinach pracu urzędu tj. poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu w terminie 21 dni od dnia publicznego ukazania się niniejszego obwieszczenia, nie później jednak niż do dnia 28 grudnia 2012 r.Wnioski należy składać na piśmie, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: urzad@myszyniec.pl (bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym). Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wnioski złożóne po upływie terminu, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy (wskazane jest dołączenie kopii z mapy zasadniczej lub ewidencyjnej) podpis osoby składającej wniosek.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Myszyńca.
B U R M I S T R Z
/-/ mgr inż. Bogdan Glinka