Myszyniec, dnia 02.04.2012 r.
IN.GP.6733.4.2012.LK
ZAWIADOMIENIE – OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 w zw. z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r., Dz. U. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. nr 80, poz. 717 z późn. zm.),
Burmistrz Myszyńca
Zawiadamia właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że w dniu 24.02.2012 r. na wniosek – „BEMAR” Przedsiębiorstwo Usług Projektowo – Inwestycyjnych Marzena Bębenek, ul. Mazowiecka 46, 07-411 Rzekuń działająca w imieniu i na rzecz PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna, ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin na podstawie pełnomocnictwa nr 4/2012, znak: RE10/RI/15/2012 z dnia 02.01.2012 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa elektroenergetycznej linii napowietrznej nN-0,4 kV przewodem izolowanym samonośnym typu AsXSn 4x70 mm2 i przyłączy kablowych kablem typu YAKXS 4x35 mm2 w celu zasilania w energię elektryczna budynków mieszkalnych zlokalizowanych na terenie działek ozn. nr geod. 872/9, 872/14, 872/15”, inwestycja zlokalizowana będzie na terenie działek ozn. nr geod. 870/56, 871/14, 872/21 w miejscowości Myszyniec, gm. Myszyniec.
Stosownie do art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.), zainteresowane strony uprawnione są do czynnego udziału w każdym stadium postępowania w przedmiotowej sprawie, do wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zainteresowani w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia mogą zapoznać się z zamierzeniami inwestora w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Pl. Wolności 60, 07-430 Myszyniec, Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 – parter budynku w godzinach pracy Urzędu 8°° - 16°°.
Jednocześnie informuję , że strony w określonym powyżej terminie 14 dni od dnia otrzymania do wiadomości zawiadomienia mają prawo do składania uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, plac Wolności 60, pokój nr 7 – I Pietro w godzinach pracy Urzędu.
Z up. B U R M I S T R Z A
Kierownik Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego
i Gospodarki Komunalnej
-//-
mgr inż. Daniel Walijewski
Sprawę prowadzi:
Leszek Kabacik - Tel. (29) 77 21 141 w. 16.