ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA
Usługi dla dzieci i młodzieży, osób starszych oraz rodzin
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Myszyniec uzyskała dotację w wysokości 503 583,10 PLN, część tej dotacji w wysokości 24.000,00 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) przeznacza na realizację niżej określonych usług.
-
ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Gminy Myszyniec, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.
-
SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, Plac Wolności 60, dnia 17 lutego 2009 roku o godzinie 14.00.
-
PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl www.myszyniec.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.
-
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na prowadzenie świetlicy w jednej lub wielu miejscowościach.
WARIANTY
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-
Grupa usług
Prowadzenie świetlic wiejskich wielofunkcyjnych dla społeczności w miejscowościach Charcibałda i Wykrot:
-
posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej z pomieszczeniem do zajęć (min. 60 m2), z toaletą,
-
dostępność usług od poniedziałku do piątku przez minimum 5 godz. dziennie, w godzinach popołudniowych,
-
zakup niezbędnych materiałów,
-
minimum 10 osób dziennie korzysta z usług świetlicy,
-
oferta zajęć dostosowana jest do potrzeb: dzieci, młodzieży, rodzin oraz osób starszych, emerytów i rencistów
-
na realizację w/w usług gmina przeznacza kwotę do 24.000,00PLN
Termin wykonania zamówienia: od 1 marca 2009 do 30 czerwca 2009 roku.
-
UPRAWNIENI USŁUGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
-
Organizacje pozarządowe (NGOs).
-
Organizacje kościelne.
-
Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne.
-
Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze.
-
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia JST i podległe im jednostki organizacyjne.
Każdy z potencjalnych usługodawców musi spełnić jeden z poniższych warunków:
-
usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów, lub
-
usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami
-
KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
-
w odniesieniu do części I ( pkt. 4.1)
-
zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
-
dysponowanie odpowiednią bazą lokalową (min. 60 m2) i toaletą,
-
przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
-
poprawnie wypełniony budżet usług
-
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych
w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
-
Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem
-
CV personelu mającego realizować usługi
-
Plan zajęć
7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT
SKŁADANIE OFERT
-
Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60; 07–430 Myszyniec w terminie do dnia 26 lutego 2009 roku do godziny 11.00
-
Oferta winna być ważna przez co najmniej [30] dni od daty określonej w pkt. a)
-
Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Oferta na świadczenie usług: [tytuł usługi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.
OCENA OFERT
-
Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
-
Ocena spełnienia minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
-
Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
-
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług ich innowacyjność, trwałość oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
-
Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),
-
Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.
-
Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.
-
Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.
-
KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z Marzeną Lemańską, Urząd Miejski w Myszyńcu, tel. (029) 77-21-148; e – mail: m.lemanska@myszyniec.pl
-
ZAŁĄCZNIKI
-
Formularz Oferty
-
Wzór Umowy
-
Wzór Sprawozdania