Myszyniec: Wybór Operatora zarządzającego kompleksem sportowo- rekreacyjnym Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot
Numer ogłoszenia: 162209 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Operatora zarządzającego kompleksem sportowo- rekreacyjnym Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, eksploatacja i kompleksowe zarządzanie przez Operatora w okresie od daty zawarcia umowy do 31.12.2024r. kompleksem sportowo rekreacyjnym Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot, stanowiącym infrastrukturę techniczną powstałą w ramach projektu pn. Budowa kompleksu sportowo rekreacyjnego Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot i rzeką Rozogą na terenie gminy Myszyniec i składającą się z karczma z 47 miejscami noclegowymi 13 pokoi gościnnych, w tym jeden pokój przystosowany dla osoby niepełnosprawnej, sala konferencyjna na 52 miejsca, jadalnia na 60 miejsc, punkt informacji turystycznej i publiczny dostęp do internetu hotspotu, miejsce na infomat. Budynek posiada zaplecze kuchenne z wyposażeniem oraz urządzone pokoje gościnne na poddaszu i jeden pokój na parterze. Przeznaczenie obiektu funkcja gastronomiczno hotelowa, 5 szt. wiat grilowych, wyposażonych w stoły i ławki, 17 szt. budek piknikowo jarmarcznych, wyposażonych w stoły i ławki, toaleta publiczna z kabiną dla osób niepełnosprawnych, scena z wyposażeniem nagłośnieniem wraz z toaletą, widownia na 1000 miejsc z sektorem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, dwa place zabaw stały i sezonowy, ekspozycja sztuki kurpiowskiej rzeźby, ścieżka dydaktyczna, kompleks sportowy wraz z zagospodarowaniem boisko sportowe wielofunkcyjne piłka ręczna i koszykówka, dwa korty tenisowe, ścianka wspinaczkowa z ogrodzeniem, brodzik wodny dla dzieci, toaleta przebieralnia z kabiną dla osób niepełnosprawnych, kompleks kempingowy wraz z zagospodarowaniem terenu, pole namiotowe na 39 miejsc, 20 miejsc kempingowych z dostępem do wody bieżącej i energii elektrycznej, mostek na wyspę, toaleta publiczna z kabiną dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie pozostałe kajaki 10 szt., rowery wodne 10 szt. , łódki z silnikami elektrycznymi i akumulatorami 5 szt., canoe 10 szt., rowery górskie 10 szt. w tym, 5 szt. damskich i 5 szt. męskich, infrastruktura uzupełniająca zagospodarowanie terenu chodniki, parkingi na 407 miejsc, zieleń, odwodnienie, wodociąg do kompleksu. Obszar terenu do utrzymania, eksploatacji i zarządzania 8 ha, zaznaczono na załączniku graficznym. Obiekty są przystosowane do obsługi niepełnosprawnych. Obszar kompleksu Kurpiowska Kraina będzie podlegał monitoringowi za pomocą rejestratora i systemu kamer w celu zapewnienia bezpieczeństwa odwiedzającym. Obiekty kompleksu zostaną ubezpieczone od ognia i innych żywiołów przez zamawiającego. Dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na użytkowanie obiektu będzie dostępna w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, pokój nr 1 parter. Obecnie Gmina jest na etapie przygotowania inwestycji do odbioru częściowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Działalność Operatora winna obejmować w szczególności prowadzenie kuchni regionalnej, udostępnianie miejsc noclegowych w części hotelowej karczmy, udostępnienie obiektów sportowych, placów zabaw, pola namiotowego, miejsc kempingowych, udostępnienie budek piknikowo jarmarcznych i wiat grilowych, wypożyczanie sprzętu kajaków, rowerów wodnych, łódek, canoe, rowerów górskich, organizowanie imprez kulturalno-sportowych o zasięgu lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim, organizowanie szkoleń i warsztatów z zakresu marketingu i sprzedaży prowadzonej dla twórców i artystów ludowych, ekspozycja sztuki kurpiowskiej rzeźby, ścieżka dydaktyczna, organizowanie koncertów, w tym również koncertów muzyki kurpiowskiej z udziałem lokalnych zespołów kurpiowskich i zespołów innych kultur ludowych, warsztaty rzemiosła i rękodzieła sztuki kurpiowskiej, organizowanie konkursów, festynów, organizowanie spotkań edukacji kulturowej dla dzieci i młodzieży. Głównym celem działania Operatora ma być wzrost znaczenia turystyki w rozwoju społeczno gospodarczym gminy Myszyniec, a w szczególności zwiększenie wykorzystania walorów naturalnych gminy dla turystyki i rekreacji, zwiększenie liczby miejsc noclegowych dla turystów w gminie, poprawa atrakcyjności turystycznej gminy, wzrost liczby turystów odwiedzających gminę, stworzenie możliwości i warunków dla czynnej i aktywnej turystyki i rekreacji na terenie gminy, poszerzenie oferty kulturalnej i sportowej Kurpiowszczyzny oraz promocja dziedzictwa kulturowego Kurpiów, zwiększenie dostępności do nowoczesnej infrastruktury sportowej oraz turystyczno-rekreacyjnej dla społeczności okolicznych gmin wiejskich i miast, a przez to wzrost komfortu życia społeczno kulturalnego mieszkańców, zmniejszenie bezrobocia w regionie poprzez stworzenie nowych miejsc pracy. Obowiązki operatora Operator ponosi pełną odpowiedzialność za zarządzanie obiektem zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i zgodnie ze standardami zawodowymi ze szczególną starannością właściwą dla ich zawodowego charakteru.Operatora obowiązuje tajemnica zawodowa obejmująca wszelkie informacje uzyskane w związku z zarządzaniem obiektem, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszyć interesy Zamawiającego. Operator zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektów oraz do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością. Operator ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją i utrzymaniem obiektu oraz pobiera i obejmuje wszelkie określone umową przychody związane z jego funkcjonowaniem. Do obowiązków Operatora należy podejmowanie czynności mających na celu w szczególności Eksploatację urządzeń zgodnie z instrukcją i dokumentem gwarancji, Zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno finansowej nieruchomości, Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, Zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu przepisów prawa energetycznego, Bieżące administrowanie nieruchomością, Utrzymywanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem, Utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów budowlanych oraz instalacji i urządzeń z zachowaniem wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych użytkowania budynków, Organizowanie i prowadzenie konserwacji i remontów bieżących obiektów budowlanych oraz zamontowanych instalacji, a także usuwanie skutków awarii, Przygotowywanie planu oraz dokumentacji dotyczącej zasadności remontów należących do właściciela nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego,Prowadzenie książki obiektów i dokonywanie przeglądów zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, Wykonanie i montaż tablic z regulaminem korzystania z obiektów sportowych boiska, korty, placów zabaw, brodzika wodnego dla dzieci, ścianki wspinaczkowej. Regulamin do uzgodnienia z zamawiającym,Wykonanie i montaż tablic z regulaminem korzystania z wiat grilowych i budek piknikowo jarmarcznych. Regulamin do uzgodnienia z zamawiającym, Utrzymanie porządku i czystości w obiektach, na parkingu oraz w otoczeniu obiektów utrzymanie letnie i zimowe oraz zapewnienie dozoru, Konserwacja elementów obiektów drewnianych kompleksu co trzy lata. Materiały konserwujące zapewni zamawiający Gmina Myszyniec, zaś robociznę wykona Operator, Dbanie o zachowanie tajemnicy zawodowej przez jego pracowników, na zasadach obowiązujących jego samego. Operator będzie osobiście odpowiedzialny za wykonanie warunków niniejszej umowy. Operator zobowiązuje się utworzyć na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia minimum 5 pełnych etatów w sektorze turystyki, w tym 3 etaty dla kobiet i utrzymywać takie zatrudnienie przez okres co najmniej pięciu lat, począwszy od 01 stycznia 2015r. Przy określeniu zatrudnienia zakładano, że z obiektów Kompleksu Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot będzie korzystać około 20000 osób rocznie. Operator może zatrudnić większą liczbę osób, jeżeli stwierdzi, że zachodzi taka potrzeba. Operator zobowiązuje się do współpracy z Partnerami Projektu tj. z Regionalnym Centrum Kultury Kurpiowskiej im. ks. Władysława Skierkowskiego z siedzibą 07-430 Myszyniec, Plac Wolności 58, w celu poszerzenia oferty kulturalnej i sportowej gminy Myszyniec. Partner Projektu RCCK będzie odpowiedzialny za organizację imprez, które odbywać się będą na terenie kompleksu sportowo rekreacyjnego Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot, w szczególności za Miodobranie Kurpiowskie, Zlot Polonii Kurpiowskiej, Noc Sobótkową, Plener rzeźbiarski, Majówka na Kurpiach, Ogólnopolski Bieg Miodobrania Kurpiowskiego, Rajd Szlakami Braci Kurpiowskich, Turnieje piłki ręcznej, tenisa ziemnego. Partner zobowiązuje się do pozyskania środków finansowych na organizację ww. imprez kulturalno sportowych i ich sfinansowanie oraz będzie zobowiązany do rozpowszechniania informacji o Kompleksie i organizowanych tam imprezach na swojej stronie internetowej. Do zadań Partnera będzie należało niezwłoczne uprzątnięcie Kompleksu po każdej zakończonej imprezie. Ww imprezy będą miały charakter stały, cykliczny, z ustalonym konkretnym terminem i wykaz ten, Partner przedłoży Operatorowi do końca listopada każdego roku na rok następny. Pomiędzy Partnerem a Operatorem Projektu nie będzie żadnych przepływów finansowych. Ponadto w związku z wymaganiami RPO WM 2007 2013 dotyczącymi osiągnięcia wymaganych wskaźników nakłada się na Partnera obowiązek sporządzania sprawozdań z przeprowadzonych imprez ze wskazaniem liczby osób, korzystających z infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej. Operator zobowiązany będzie do współpracy z Partnerem w zakresie przygotowania terenu do przeprowadzenia ww. imprez, zgodnie z wymogami Partnera, udostępnienia terenu i infrastruktury na czas trwania imprez tj. wiat grilowych, budek piknikowo jarmarcznych, toalety publicznej, sceny, widowni, placów zabaw, obiektów sportowych, parkingów i chodników, zgodnie z wymogami Partnera. W czasie trwania imprez Operatorowi pozostaje do wyłącznej dyspozycji dochód z prowadzenia działalności gastronomiczno hotelowej w budynku karczmy oraz dochód z udostępnienia pola namiotowego i miejsc kempingowych i wypożyczania sprzętu kajaków, rowerów wodnych, łódek, canoe i rowerów górskich. Ponadto, na czas trwania imprez Operatorowi przysługuje nieodpłatnie 200 m2 powierzchni handlowej lub wystawowej na terenie kompleksu, lokalizacja przy budynku karczmy, z Okręgiem Mazowieckim Polskiego Związku Wędkarskiego z siedzibą 00-831 Warszawa ul. Twarda 42, w celu stworzenia odpowiednich warunków do wypoczynku i rekreacji oraz organizowania zawodów wędkarskich. Partner Projektu PZW będzie odpowiedzialny za organizację zawodów wędkarskich nad zbiornikiem wodnym Wykrot, rozpowszechnianie informacji o Kompleksie i odbywających się tam zawodach wędkarskich na swojej stronie internetowej, pozyskania środków finansowych na organizację zawodów wędkarskich i ich sfinansowanie.Pomiędzy Partnerem a Operatorem Projektu nie będzie żadnych przepływów finansowych. Operator zobowiązany będzie do współpracy z Partnerem w zakresie - udostępnienia linii brzegowej do przeprowadzenia zawodów wędkarskich, udostępnienia sceny i widowni do wręczania nagród i pucharów zwycięzcom zawodów, ze Związkiem Stowarzyszeń Kurpsie Razem z siedzibą 07-430 Myszyniec, Plac Wolności 60, w celu poprawy atrakcyjności turystycznej gminy Myszyniec oraz rozwijania partnerskich relacji pomiędzy sektorem pozarządowym i samorządowym. Partner Projektu Kurpsie Razem będzie odpowiedzialny za wydanie w trzech językach polskim, angielskim i niemieckim materiałów, publikacji, map, itp., służących promocji turystycznej gminy Myszyniec oraz nowego produktu turystycznego jakim będzie Kompleks Sportowo Rekreacyjny Kurpiowska Kraina, odpowiednie oznakowanie turystyczne terenu, na którym jest zlokalizowany Kompleks, opracowanie strony internetowej Kompleksu z możliwością rezerwacji on line miejsc noclegowych w karczmie w trzech językach polskim, angielskim i niemieckim, umieszczenie informacji o Kompleksie na swojej stronie internetowej. Zamawiający wymaga, aby Kompleks sportowo rekreacyjny Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot był obiektem ogólnodostępnym, z którego będą mogli korzystać zarówno mieszkańcy miasta, regionu jak i przyjeżdżający turyści. W związku z powyższym, Operator nie może w jakikolwiek sposób wpływać na ograniczanie ogólnodostępności obiektu. Ponadto Operator jest zobowiązany do przestrzegania zasady, że wstęp na teren Kompleksu będzie nieodpłatny. Operator może uzyskiwać dochody z udostępniania miejsc noclegowych, obsługi gastronomicznej w budynku karczmy, udostępniania sali konferencyjnej do organizacji spotkań, konferencji, szkoleń, imprez rodzinnych, itp., wynajmu bud piknikowo - jarmarcznych i wiat grilowych wraz z obsługą gastronomiczną, wypożyczania sprzętu kajaków, rowerów wodnych, łódek, kanoe, rowerów górskich, wynajmu pola namiotowego oraz miejsc kempingowych, udostępniania wyspy do organizowania ognisk, grillowania, itp. Operator ponosi koszty związane z tytułu zarządzania, administrowania i zapewnienia prawidłowej eksploatacji Kompleksu sportowo rekreacyjnego Kurpiowska Kraina, w szczególności koszty remontów, konserwacji, robót awaryjnych, opłat za media woda, ścieki, energia elektryczna, olej opałowy, wywóz nieczystości i inne, płac, ubezpieczeń, podatków, w tym podatku od nieruchomości od powierzchni użytkowej karczmy, przeglądów technicznych obiektów budowlanych i innych opłat publiczno prawnych oraz wszelkie inne koszty wynikające z charakteru zleconego zadania. Zamawiający wymaga od Operatora, aby obsługa karczmy była ubrana w stroje kurpiowskie. Przynajmniej 30% menu winno być daniami regionalnymi - kurpiowskimi. Wnętrze karczmy lub jej część ma zostać urządzone w stylu kurpiowskim. W związku z wymaganiami RPO WM 2007-2013 dotyczącymi osiągnięcia wymaganych wskaźników nakłada się na Operatora obowiązek prowadzenia księgi gości lub ewidencji osób korzystających z obiektu Kompleksu Kurpiowska Kraina księga gości, statystyka rezerwacji on line, punktu informacji turystycznej oraz informowania raz na kwartał na piśmie zamawiającego o liczbie osób korzystających z infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej, w tym liczbie turystów korzystających z systemu rezerwacji i informacji turystycznej. Ponadto zobowiązuje się Operatora do comiesięcznego przedstawiania zamawiającemu w terminie do 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, dokumentów potwierdzających utworzenie pięciu nowych miejsc pracy, w tym trzech miejsc pracy dla kobiet. Dokumentami potwierdzającymi utworzenie nowych miejsc pracy będą umowy o pracę na pełny etat z opisem stanowiska pracy, lista płac, dokumenty ZUS zgłaszające pracowników zatrudnionych w wyniku realizacji projektu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2024.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wg formuły spełnia/nie spełnia wykonanie w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - co najmniej 5 (pięciu) usług o charakterze gastronomiczno - hotelarskim o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto za jedną usługę oraz 5 (pięciu) usług w zakresie przeprowadzenia imprez masowych o charakterze artystyczno - rozrywkowym, sportowym lub rekreacyjnym o łącznej wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna wg formuły spełnia/nie spełnia przedstawienie przez wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 100 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert oraz opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec pokój nr 1 parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec I pietro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie