GMINA MYSZYNIEC

Plac Wolności 60  07-430 Myszyniec

tel./fax. 29/ 7721141 NIP: 758-21-53-537, REGON: 550668284

 

INFORMACJA NR 1

TREŚĆ ZAPYTAŃ OD WYKONAWCÓW ORAZ ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO

 

dot. prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IN.DR.271.1.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”.

 

 

Na podstawie art. 38 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ze zm.) Gmina Myszyniec poniżej zamieszcza treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (odpowiedziami) zamawiającego.

 

Lp.

Pytanie wykonawcy

Odpowiedź zamawiającego

1.

Czy zamawiający dopuści pojazd z silnikiem turbo diesel o mocy 114 KM spełniający normę Euro 5?

 

tak

2.

Czy zamawiający dopuści inny rodzaj podsufitki niż podsufitka tapicerowana?

 

nie

3.

Czy zamawiający dopuszcza samochód z kierownicą regulowaną na głębokość zamiast na wysokość? Dodam, że fotel kierowcy posiada regulację wysokości, co zapewnia ustawienie wygodnej i bezpiecznej pozycji za kierownicą.

tak

4.

Czy zamawiający dopuszcza samochód z drzwiami tylnymi dwuskrzydłowymi bez podgrzewania wycieraczek i spryskiwaczy?

nie

5.

Czy zamawiający dopuści samochód wyposażony w podnośnik manualny, który jest fabrycznym wyposażeniem samochodu, jest dostosowany do masy pojazdu i przetłoczeń w płycie podłogowej?

tak

6.

Czy zamawiający dopuszcza samochód posiadający obniżony próg wejściowy przy drzwiach przesuwanych ułatwiający wsiadanie w zamian za wysuwany?

nie

7.

Czy zamawiający dopuszcza silnik turbo diesel o mocy 102 KM?

nie

8.

Czy zamawiający dopuszcza skrzynię biegów manualną 5 biegową (+ bieg wsteczny)?

tak

9.

Czy zamawiający dopuszcza obrotomierz i zegar cyfrowy z wskazaniem obrotów silnika w formie wskazówki?

tak

10.

Czy zamawiający dopuszcza poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera; poduszka dla pasażera z możliwością dezaktywacji?

tak

11.

Czy zamawiający dopuszcza klimatyzację Climatic z półautomatyczną regulacją, z nawiewem w kabinie kierowcy, ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej?

nie

12.

Czy zamawiający dopuszcza okna w przestrzeni pasażerskiej po lewej stronie: przesuwane (II rząd) i stałe (III rząd)?

tak

13.

Czy zamawiający dopuszcza w Opisie Przedmiotu Zamówienia: pkt 1 Szczegółowy opis techniczny- silnik turbo disel o mocy 114 KM tj. silnik o mocy mniejszej o 1 KM od obecnie wymaganego?

tak

14.

Czy zamawiający w zabudowie II rzędu dopuści środkowy fotel z możliwością demontażu, po zdemontowaniu fotela w jego miejsce może być zakotwiczony wózek inwalidzki?

nie

15.

Czy zamawiający dopuści rozstaw osi 3498 mm?

tak

16.

Czy zamawiający dopuszcza pojazd o rozstawie osi 3300 mm?

nie

17.

Czy zamawiający dopuszcza pojazd posiadający jedną szybę przesuwaną w tylnej części pasażerskiej, z lewej strony, na poziomie drugiego rzędu siedzeń?

tak

18.

Czy Zamawiający dopuszcza pojazd bez regulacji wysokości kierownicy ale z szerokim zakresem regulacji fotela kierowcy (z regulacją przesuwu, pochylenia oparcia, pochylenia siedziska i wysokości, podłokietnik, regulowana wysokość zagłówka)?

nie

 

                                                                                                                       BURMISTRZ

                                                                                                              mgr inż. Bogdan Glinka

 

 

 


 


GMINA MYSZYNIEC

Plac Wolności 60  07-430 Myszyniec

tel./fax. 29/ 7721141 NIP: 758-21-53-537, REGON: 550668284

 

INFORMACJA NR 1

TREŚĆ ZAPYTAŃ OD WYKONAWCÓW ORAZ ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO

 

dot. prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IN.DR.271.1.2013 w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”.

 

 

Na podstawie art. 38 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ze zm.) Gmina Myszyniec poniżej zamieszcza treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (odpowiedziami) zamawiającego.

 

Lp.

Pytanie wykonawcy

Odpowiedź zamawiającego

1.

Czy zamawiający dopuści pojazd z silnikiem turbo diesel o mocy 114 KM spełniający normę Euro 5?

 

tak

2.

Czy zamawiający dopuści inny rodzaj podsufitki niż podsufitka tapicerowana?

 

nie

3.

Czy zamawiający dopuszcza samochód z kierownicą regulowaną na głębokość zamiast na wysokość? Dodam, że fotel kierowcy posiada regulację wysokości, co zapewnia ustawienie wygodnej i bezpiecznej pozycji za kierownicą.

tak

4.

Czy zamawiający dopuszcza samochód z drzwiami tylnymi dwuskrzydłowymi bez podgrzewania wycieraczek i spryskiwaczy?

nie

5.

Czy zamawiający dopuści samochód wyposażony w podnośnik manualny, który jest fabrycznym wyposażeniem samochodu, jest dostosowany do masy pojazdu i przetłoczeń w płycie podłogowej?

tak

6.

Czy zamawiający dopuszcza samochód posiadający obniżony próg wejściowy przy drzwiach przesuwanych ułatwiający wsiadanie w zamian za wysuwany?

nie

7.

Czy zamawiający dopuszcza silnik turbo diesel o mocy 102 KM?

nie

8.

Czy zamawiający dopuszcza skrzynię biegów manualną 5 biegową (+ bieg wsteczny)?

tak

9.

Czy zamawiający dopuszcza obrotomierz i zegar cyfrowy z wskazaniem obrotów silnika w formie wskazówki?

tak

10.

Czy zamawiający dopuszcza poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera; poduszka dla pasażera z możliwością dezaktywacji?

tak

11.

Czy zamawiający dopuszcza klimatyzację Climatic z półautomatyczną regulacją, z nawiewem w kabinie kierowcy, ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej?

nie

12.

Czy zamawiający dopuszcza okna w przestrzeni pasażerskiej po lewej stronie: przesuwane (II rząd) i stałe (III rząd)?

tak

13.

Czy zamawiający dopuszcza w Opisie Przedmiotu Zamówienia: pkt 1 Szczegółowy opis techniczny- silnik turbo disel o mocy 114 KM tj. silnik o mocy mniejszej o 1 KM od obecnie wymaganego?

tak

14.

Czy zamawiający w zabudowie II rzędu dopuści środkowy fotel z możliwością demontażu, po zdemontowaniu fotela w jego miejsce może być zakotwiczony wózek inwalidzki?

nie

15.

Czy zamawiający dopuści rozstaw osi 3498 mm?

tak

16.

Czy zamawiający dopuszcza pojazd o rozstawie osi 3300 mm?

nie

17.

Czy zamawiający dopuszcza pojazd posiadający jedną szybę przesuwaną w tylnej części pasażerskiej, z lewej strony, na poziomie drugiego rzędu siedzeń?

tak

18.

Czy Zamawiający dopuszcza pojazd bez regulacji wysokości kierownicy ale z szerokim zakresem regulacji fotela kierowcy (z regulacją przesuwu, pochylenia oparcia, pochylenia siedziska i wysokości, podłokietnik, regulowana wysokość zagłówka)?

nie

 

                                                                                                                       BURMISTRZ

                                                                                                              mgr inż. Bogdan Glinka

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi


Myszyniec: Zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 12078 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu 9 - cio osobowego, w tym jednego miejsca przystosowanego do mocowania wózka inwalidzkiego. I. Szczegółowy opis techniczny: - Samochód fabrycznie nowy - Ilość miejsc - 9 - Kombi/Bus - Lakier - oprócz białego koloru - Silnik turbo diesel o mocy od 115 - 145 KM - Pojemność całkowita od 1900 do 2300 cm3 - Rozstaw osi 3400 mm - Wysokość pojazdu nie mniej niż 1900 mm - Długość pojazdu nie mniej niż 5100 mm - Homologacja auta bazowego - bus 9 osobowe - Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych II. Samochód winien posiadać następujące wyposażenia: - Centralny zamek, autoalarm, immobiliser ze zdalnym sterowaniem, - Układ kierowniczy ze wspomaganiem oraz regulacją wysokości kierownicy, - Skrzynia biegów - manualna 6 biegowa, - System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), - System zapobiegający poślizgowi kół napędzanych (ASR), - Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ( ESP), - Obrotomierz elektryczny, - Napęd przedni, - Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera. Zamawiający dopuszcza tylko poduszkę dla kierowcy, - Klimatyzacja przednia i dodatkowa w części tylnej - manualna, - Przesuwane drzwi boczne, - Szyby przesuwane w tylnej części pasażerskiej, - Tylne drzwi dwuskrzydłowe z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem. Zamawiający dopuszcza tylną klapę przeszkloną, ogrzewaną, z wycieraczką i spryskiwaczem, - Opony letnie + opony zimowe oraz komplet felg stalowych, - Podnośnik samochodowy hydrauliczny + zestaw narzędzi, - Pakiet obowiązkowy (gaśnica, trójkąt, apteczka, pełnowymiarowe koło zapasowe), - Oświetlenie oddzielne dla przedziału kierowcy i pasażera, - Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa, - Pełna tapicerka w przestrzeni kierowcy i pasażera, - Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, - Elektryczne szyby kierowcy i pasażera, - Lusterka zewnętrzne podgrzewane, sterowane elektrycznie i składane, - Światła przeciwmgielne, - Silnik spełniający normę emisji spalin EURO 5, - Uchwyty wspomagające wsiadanie, zamontowane przy drzwiach przesuwanych, - Próg wysuwany ułatwiający wsiadanie, mocowany przy drzwiach przesuwanych. III. Samochód winien posiadać następujący wygląd wnętrza i komfort - Fotel kierowcy z regulowaną wysokością - Podsufitka tapicerowana, - Radioodtwarzacz CD, MP 3 i głośniki IV. Samochód winien posiadać następującą zabudowę: - Fotele w układzie: fotel kierowcy + podłokietnik, podwójny fotel obok kierowcy; Trzyosobowy fotel w I rzędzie ze składanym fotelem zewnętrznym; Trzyosobowy fotel w II rzędzie; Możliwość szybkiego demontażu foteli w I i II rzędzie. Wszystkie fotele wyposażone w zagłówki i trzy punkowe pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera Zamawiający dopuszcza montaż niezależnych foteli w każdym rzędzie. W rzędzie II, środkowy fotel zamontowany na prowadnicach, którego przesunięcie i złożenie, umożliwi wstawienie wózka inwalidzkiego. - Stanowisko do przewozu 1 osoby na wózku. Stanowisko to winno znajdować się za fotelami II rzędu lub pomiędzy fotelami w II rzędzie, - Podłoga z wykładziny antypoślizgowej, łatwo zmywalna, - Szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego, - Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn - Komplet pasów bezpieczeństwa dla osoby przewożonej na wózku inwalidzkim - Najazdy aluminiowe z bieżnią antypoślizgową do wprowadzania wózka inwalidzkiego do samochodu, - Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych V. Samochód winien posiadać następujące gwarancje, ubezpieczenie i serwis: - Okres gwarancji na pojazd - nie mniej niż 24 miesiące bez limitu kilometrów, obejmująca wszelkie usterki mechaniczne, na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od dodatkowej opłaty, - Okres gwarancji na perforację karoserii - nie mniej niż 6 lat - Pakiet ubezpieczeń OC, AC, NW na minimum 1 rok licząc od daty przekazania przedmiotu zamówienia, - Wykonawca musi dysponować autoryzowanym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym zlokalizowanym maksymalnie 150 km od siedziby Zamawiającego, - Instrukcje obsługi w języku polskim, - Dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego z kompletem dokumentów i pełnym bakiem paliwa ON. Dostawa musi być wliczona w cenę oferty. Powyższe wymagania przez Zamawiającego są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaoferować dodatkowe parametry techniczne i wyposażenie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec pokój nr 1, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec pokój nr 7, I piętro (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków PFRON..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie