Myszyniec, 2012-08-02

GMINA MYSZYNIEC

07-430 Myszyniec, Plac Wolności 60

 

INFORMACJA NR 1 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IN.DR.271.6.2012 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy stadionie sportowym i Regionalnym Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu”.

 

Gmina Myszyniec zamieszcza poniżej treść zapytania od wykonawcy i odpowiedź zamawiającego.

Pytanie

Czym powinien kierować się oferent przy wycenie kosztorysu ofertowego. W załączonym przedmiarze i projekcie do sporządzania oferty występują znaczne rozbieżności – co w takiej sytuacji należy brać pod uwagę?

Odpowiedź

Zgodnie z pkt I.3 SIWZ, wykonawca przy sporządzaniu oferty powinien kierować się dokumentacją projektową. Załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „przedmiar robót” pełni jedynie rolę pomocniczą, a określona przez wykonawcę cena w ofercie będzie ceną ryczałtową.

Ponadto zamawiający odstępuje się od dołączania do oferty kosztorysu ofertowego, a żąda złożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego (druk w załączeniu).

W związku z powyższym punkt VII.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:

VII. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ARTY. 22, ORAZ  DOKUMENTÓW POTWIERDZAJCYCH BRAK  PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ART. 24

 

1. Wymagane dokumenty:

1) formularz  ofertowy – (zał. nr 1 do SIWZ),
2) harmonogram rzeczowo – finansowy  – (zał. nr 2 do SIWZ)
3) dowód wniesienia wadium
4)informacja o podwykonawstwie – (zał.  nr 7 do SIWZ)    

Spis  załączników do SIWZ  jest  następujący:


SPIS ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Harmonogram rzeczowo – finansowy -  załącznik nr 2 
  3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 3,  
  4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 4
  5. Wykaz zrealizowanych zamówień – załącznik nr 5  
  6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – zał. nr 6 oraz załącznik nr 6A – oświadczenie o posiadaniu uprawnień.
  7. Informacja o podwykonawstwie- zał. nr 7
  8. Wzór umowy -zał. nr 8    
  9. Projekt techniczny (opis, rysunki) -zał. nr 9
  10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 10

 

Na podstawie powyższej zmiany § 2 wzoru umowy otrzymuje nowe brzmienie:

§  2

1.Szczegółowy zakres robót przedstawiają stanowiące integralną część umowy:     

- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostarczona przez Zamawiającego    i obejmująca swym zakresem:

a/ przedmiar robót 

b/projekt techniczny zawierający opisy i rysunki - jako załącznik nr 1

c/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

oraz                                                                                        

oferta Wykonawcy wraz z harmonogramem  rzeczowo - finansowym -załącznik nr 2

W załączeniu zmieniony wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.

Zamawiający informuje o konieczności zapoznania się ze zmianami w SIWZ. Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania ofert.

W wyniku powyższych zmian treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 08 sierpnia 2012r. do godz. 09:00. Otwarcie ofert w dniu 08 sierpnia 2012r. o godz. 09:15.

W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje niezmieniona.

                                                                                                                     Burmistrz  

 mgr inż. Bogdan Glinka

 

Zakres zmiany jest następujący:

we wzorze umowy (załączniku nr 4 do SIWZ) zmienia się:

  • § 7 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Niedopuszczalne jest wbudowywanie oraz magazynowanie przez Wykonawcę i podwykonawców materiałów i urządzeń, co do których mogą zgłosić swoje roszczenia osoby trzecie.”

  • w § 8 skreśla ust. 4 i ust. 6.
  • w § 12 ust. 3 pkt. 2 otrzymuje brzmienie:

„2) 30% pozostaje w dyspozycji zamawiającego na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady, które mogą być dochodzone w terminie trzech lat od przyjęcia w użytkowanie przedmiotu umowy i zostanie zwrócona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi.”

  • w § 19 ust. 1 skreśla pkt. 2

Zmiana treści wzoru umowy wynika z przesłanych zapytań Wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego. W załączeniu zmieniony wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.

Zamawiający informuje o konieczności zapoznania się ze zmianami w SIWZ. Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania ofert.

W wyniku powyższych zmian treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie wzoru umowy oraz w związku z wystarczającą ilością czasu do złożenia ofert, Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.

 

W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje niezmieniona.

 

Pobierz:

 


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 261450-2012 z dnia 2012-07-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Myszyniec
Zakres prac obejmuje: - budowę wiaty rekreacyjno - wypoczynkowej o konstrukcji drewnianej o wymiarach 17,00 x 17,00 m, wysokość obiektu 6,56m, powierzchnia zabudowy 215,12m2, - budowę chodników z kostki betonowej - 110,68 m2 - budowę...
Termin składania ofert: 2012-08-03


Numer ogłoszenia: 282314 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 261450 - 2012 data 19.07.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Myszyniec, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, fax. 029 7721141.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 09:00, miejsce Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec pokój nr 7, I piętro.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 09:00, miejsce Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec pokój nr 7, I piętro.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.3..
  • W ogłoszeniu jest: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • W ogłoszeniu powinno być: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 



 

 

Myszyniec: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy stadionie sportowym i Regionalnym Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu
Numer ogłoszenia: 261450 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy stadionie sportowym i Regionalnym Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - budowę wiaty rekreacyjno - wypoczynkowej o konstrukcji drewnianej o wymiarach 17,00 x 17,00 m, wysokość obiektu 6,56m, powierzchnia zabudowy 215,12m2, - budowę chodników z kostki betonowej - 110,68 m2 - budowę deptaka (ciągu pieszo - rowerowego wraz z odwodnieniem) - 1536,64m2 - budowę oświetlenia zewnętrznego, - wyposażenie: stół z ławkami z oparciem (z drewna) - 8 szt, śmietnik - 4 szt., ławka z oparciem - 4 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.32.53-7, 45.23.32.22-1, 45.23.24.20-2, 45.23.32.00-1, 45.21.23.10-2, 45.22.30.00-6, 45.43.00.00-0, 45.21.23.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wskazanego w SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia złożonego zgodnie z art. 22 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego wskazanego w SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanego w SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonej opłaconej polisy potwierdzajacej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz na podstawie załączonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej o wielkości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanego w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec pokój nr 1, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec pokój nr 7, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej (PROW 2007-2013, działanie: Odnowa i rozwój wsi).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie