Gmina Myszyniec

07-430 Myszyniec, Plac Wolności 60

Myszyniec, 2010-06-14

Przetarg nieograniczony „Remont drogi gminnej Zawodzie – Wolkowe II (250803W i 250818W) – ogłoszenie w  BZP nr 148618 z dnia 28.05.2010r.

 

INFORMACJA NR 2

Gmina Myszyniec udziela odpowiedzi na zadane pytania w związku z ogłoszonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Treść pytań i odpowiedzi zamieszczamy poniżej:

  1. SST nr D-03.01.02 podaje jako zabezpieczenie antykorozyjne rur wykonanie powłoki cynku gr. 85µm oraz dodatkowo powłoki polimerowej Trenchcoat gr. 250µm. Informujemy, iż rury przepustowe produkowane są zgodnie z PN-EN 10326 oraz PN-EN 10327 z blach zabezpieczonych powłoką cynku gr. 42µm oraz dodatkowo powłoką polimerową gr. 250µm gdzie grubość powłoki cynku jest badana zgodnie z PN-EN ISO 2178:1998. Prosimy o wyjaśnienie.

 

Zabezpieczenie konstrukcji stanowić mają: Powłoka cynkowa gr. 42 mikrony oraz powłoka polimerowa gr. 250 mikronów.

 

  1. Po dokonaniu badań polowych stwierdzamy niewystarczający (zbyt niski) stopień zagęszczenia gruntu zalegającego pod przyszłą konstrukcją.

Czy w sytuacji kiedy niemożliwe będzie doprowadzenie go do zakładanego wskaźnika zagęszczenia, inwestor przewidział środki na wymianę gruntu?

 

Zamawiający nie przewiduje dodatkowych środków na wymianę gruntu.

 

  1. Czy możliwa jest zamiana materiału na podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na materiał pochodzący z kamieni naturalnych i otoczaków przy zachowaniu parametrów wytrzymałościowych podbudowy?

 

Do warstwy podbudowy należy zastosować materiał ze skały litej

spełniający  wymagania specyfikacji.

 

  1. Kosztorys w pozycji 25 mówi o ułożeniu geotkaniny. W SST geotkanina nie występuje wobec tego prosimy o podanie wymagań jakie ma spełniać.

 

Geotkanina musi spełniać poniższe wymagania:

 

Lp.

Cecha

Jedn.

WYMAGANIA

1.

Min. masa powierzchniowa

g/m2

205

2.

Grubość przy nacisku 2 kPa

mm

0,8

3.

Min. wytrzymałość na rozciąganie
- wzdłuż pasma
- wszerz pasma


kN/m


35
30

4.

Max. wydłużenie względne przy obciążeniu maksymalnym:
- wzdłuż pasma
- wszerz pasma



%



30
22

5.

Max. średnica otworu przy dynamicznym przebiciu - metoda spadającego stożka


mm


10

6.

Min. siła przebicia - metoda CBR

KN

4

7.

Charakterystyczna wielkość porów O 90

ľm

400

8.

Min. prędkość przepływu wody prostopadłego do płaszczyzny geotkaniny

mm/s


26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Burmistrz

Bogdan Glinka

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Myszyniec, 2010-06-11

Gmina Myszyniec

07-430 Myszyniec Plac Wolności 60

Przetarg nieograniczony „Remont drogi gminnej Zawodzie – Wolkowe II (250803W i 250818W)” – ogłoszenie w  BZP nr 148618 z dnia 28.05.2010r.

INFORMACJA NR 1

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

(17 czerwca 2010)

Gmina Myszyniec informuje, że do zamawiającego wpłynęły zapytania w związku z ogłoszonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, których treść zamieszczamy poniżej:

1.    SST nr D-03.01.02 podaje jako zabezpieczenie antykorozyjne rur wykonanie powłoki cynku gr. 85µm oraz dodatkowo powłoki polimerowej Trenchcoat gr. 250µm. Informujemy, iż rury przepustowe produkowane są zgodnie z PN-EN 10326 oraz PN-EN 10327 z blach zabezpieczonych powłoką cynku gr. 42µm oraz dodatkowo powłoką polimerową gr. 250µm gdzie grubość powłoki cynku jest badana zgodnie z PN-EN ISO 2178:1998. Prosimy o wyjaśnienie.

2.    Po dokonaniu badań polowych stwierdzamy niewystarczający (zbyt niski) stopień zagęszczenia gruntu zalegającego pod przyszłą konstrukcją.

Czy w sytuacji kiedy niemożliwe będzie doprowadzenie go do zakładanego wskaźnika zagęszczenia, inwestor przewidział środki na wymianę gruntu?      

3.    Czy możliwa jest zamiana materiału na podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na materiał pochodzący z kamieni naturalnych i otoczaków przy zachowaniu parametrów wytrzymałościowych podbudowy?   

4.    Kosztorys w pozycji 25 mówi o ułożeniu geotkaniny. W SST geotkanina nie występuje wobec tego prosimy o podanie wymagań jakie ma spełniać.   

Odpowiedzi udzielimy w dniu 14 czerwca 2010r. do godz. 12oo

Z uwagi na powyższe, Gmina wyznacza nowy termin składania  i otwarcia ofert:

- termin składania ofert – 17 czerwca 2010r. do godz. 09oo

- termin otwarcia ofert – 17 czerwca 2010r. o godz. 0915

Miejsce składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

                                                                                                                                               Burmistrz

                                                                                                                                              Bogdan Glinka

 

 

Myszyniec: Remont drogi gminnej Zawodzie - Wolkowe II (250803W i 250818W)
Numer ogłoszenia: 148618 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Zawodzie - Wolkowe II (250803W i 250818W).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej o długości 5,100 km. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, usunięcie krzewów, roboty ziemne, wykonanie przepustu. Na odcinku km 0+000 - 1+000 - wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni poprzez wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 asfalt D50/70 grub. 4 cm i warstwa wyrównawcza grub. zmienna. W km 1+000 - 5+100 wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych grub. 20 cm i wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grub. 4 cm - warstwa wiążąca AC 16 asfalt D50/70 i warstwa ścieralna AC 11 asfalt D50/70. Zakres prac obejmuje także wykonanie poboczy i oznakowania pionowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.08-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żada wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wskazanego w SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku potencjału technicznego wskazanego w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanego w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej o wielkości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej wskazanej w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec, pokój nr 1 parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Myszyńcu Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec pokój nr 7 I piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Wieloletniego NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie