ZARZĄDZENIE NR 115/05
zmieniające regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Myszyńcu Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam co następuje: § 1 W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 12/03 z dnia 21 marca 2001roku w sprawie ustalenia Regulaminu Urzędu Miejskiego wprowadza się następujące zmiany: 1) w §5 pkt 2 otrzymuje brzmienie: „2/ referat planowania i finansów - Skarbnik Gminy- kierownik referatu FS - zastępca Skarbnika FZ - stanowisko ds. księgowości podatkowej FP - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat FW - stanowisko ds. płac FU - stanowisko ds. obsługi kasowej FK” 2) w § 5 skreśla się pkt 14 3) § 11 otrzymuje brzmienie: „ do zakresu działania stanowiska do spraw księgowości podatkowej należy: 1/ prowadzenie księgowości podatku rolnego, leśnego, podatków i opłat lokalnych 2/ podejmowanie działań zmierzających do wyegzekwowania zaległych podatków i opłat 3/ ustalanie należnego sołtysom wynagrodzenia za inkaso podatków i opłat 4) Po § 11 dodaje się § 11a w następującym brzmieniu: „ Do zakresu stanowisko ds. płac należy: 1/naliczanie wynagrodzeń pracowników urzędu, 2/naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy, 3/rozliczanie podatku dochodowego, 4/rozliczanie składek na ubezpieczenie 5/przygotowanie dokumentów księgowych do wypłaty przez sprawdzenie ich pod względem formalnym i rachunkowym” 5) w § 24a wyraz „stanowisk” zastępuje się wyrazem „stanowiska” § 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania. Burmistrz Myszyńca
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 18 lutego 2005 roku
mgr inż. Bogdan Glinka