ZARZĄDZENIE NR 120/05
Burmistrza Myszyńca
z dnia 29 marca 2005 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /Dz. U. z 2002 roku Nr 76, poz. 694/ zarządzam, co następuje:
§ 1
Ustalam termin przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Myszynieckim Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji na dzień 30 marca 2005r.
§ 2
Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:
Przewodniczący komisji - Justyna Golon
Członek: - Janina Kobrzyńska
Członek: - Agnieszka Bastek
Członek: - Elżbieta Wicińska
§ 3
Do przejęcia majątku MOKSiR wyznaczam Panią Annę Pietrzak.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Myszyńca
mgr inż. Bogdan Glinka